Caterham Seven 160 (2014)
32 fotografiíCaterham
Nejznámější replika slavného Lotusu Seven dostala tříválec s přeplňováním. Slepá ulička, nebo nejlepší Caterham všech dob?
Šikana řidičů? Dálnici D1 vyzdobily zákazy předjíždění, přibývají i jinde
Diesel z druhé ruky může být past. Poradíme, jak na něm neprodělat kalhoty
Luxusní Jaguar byl 30 let skrytý ve stodole. Video překvapuje stavem po vyčištění
Honda NSX po Ayrtonu Sennovi může být vaše! Jenom si připravte miliony
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
32 fotografiíCaterham
Nejznámější replika slavného Lotusu Seven dostala tříválec s přeplňováním. Slepá ulička, nebo nejlepší Caterham všech dob?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nemůžu si pomoct, ale když už si kupuju auto čistě pro zábavu, tak si k němu koupím i alespoň trošku potentní motor. Štvalo by mě, kdybych vyrazil na okresku, dojel někoho pomalejšího a musel za ním jet třeba 5 kilometrů, protože bych neměl dost výkonu, abych ho v 90 předjel. Mě přijde tak akorát těch 120 koní. Radši bych si koupil ojetej výkonnější, než dělat kompromisy, protože když už kompromisy, tak můžu ušetřit půl míče a koupit si ojetou MX-5 s podobnou dynamikou, se samosvorem a můžu s ní jezdit celý rok, za každého počasí.
Když jsem se díval na ceny ojetin, tak asi taky skončím u té ojeté MX-5. Ale pochybuji, že má podobnou dynamiku, jako tenhle Catherham. MX-5 váží o půl tuny více a má navíc jen nějakých 40 koní, to stačit nebude. Na normální silnice, oproti normálním autům, bude rychlý dost. Ale když jsem viděl ceník českého dovozce, tak mi ten rozdíl v ceně přišel strašně nízský. Když chci jezdit po silnici a ne po okruhu, tak chci aspoň přední sklo. Při legálních rychlostech to zase tak moc tu aerodynamiku neovlivní. A ta cena s výbavou je pak už hodně podobná oficiální ceně modelu s motorem 1.6L.