nejlepsi-a-nejhorsi-ojeta-auta-luxusni-a-sportovni.jpg

Nejlepší a nejhorší ojetá auta – luxusní a sportovní

sportovní vozy

Na trhu ojetin můžete vybírat i z mnoha exkluzivních aut. Na která si máte dát pozor a která jsou rozhodně dobrou volbou?

Diskuze

27 komentářů

    Libor

    Marne tu hledam jmeno autora. Skoda. Kdykoli bych v budoucnu videl u clanku jeho jmeno, vedel bych, ze dalsi cteni je jen zbytecnou ztratou casu. Opravdu jen snuska nesmyslu opirajici se o statistiku TUV. To zase nekdo objevil Ameriku a snazi se podle par tabulek psat clanky, ktere "radi" s nakupem ojetiny? Ostuda!

    olso

    Suhlasim s Liborom

    skyline

    Nejlepší volba

    Audi TT: Protože je konstrukčně postaveno na Golfu, nemá se na něm prakticky co rozbít. Dejte si jen pozor na neodborně provedené dodatečné úpravy jako chiptuning či neoriginální komponenty podvozku a brzd. Audi TT ale potěší hlavně solidní kvalitou zpracování a spolehlivostí.

    prej nejlepší sportovní auto 😀 to je auto pro gaye… 147GTA nejhorší? nefunkční elektronika? to je na pár facek 😀

    Patrick

    Souhlasím, Audi TT je šamon auto a ne sporťák, místo něj bych spíš uvedl Nissan 350Z

    ?

    Tohle fakt ne, působí to na mě sice jako možná dobrý nápad, ale výsledek je hodně tristní. Jako kdyby někdo použil CTR C a CTRL V a tím o haslo. Příště jinak a líp.

    Vavris

    ..lépe bych to napsal i já. Vypovídající hodnota = 0, měl bych tolik výtek a připomínek, že se mi to ani nechce vypisovat. Tyto články byly naprostý omyl bez hlavy a paty.

    Carlos20VT

    Nejhorší volba: alfa romeo 147 GTA :-)) tohle mě rozesmálo něco sem s ní najezdil a že by měla poruchy s elektronikou a nekvalitní motory to bych se teda hádal.To samé fiat coupe mám na ním najeto 240tis a šlape jak hodinky jen s běžným servisem.A stojí o polovinu méně než audi tt kde se platí pouze za značku a přitom to není nic extra..Celé je to jak by to psal vymatlanec co nemá žádny vztah k autum..

    Rudolf

    Rád bych se zeptal pisatele, proč nedoporučuje 320si na denní ježdění do práce. To je jako kdyby se napsalo že M3 není vhodná na denní použití a opak je pravdou. Náhodou tu 320si mám, denně ji používám a s potěšením. Možná snad vyšší spotřeba? Jinak servisní intervaly jsou stejné jako u jiných E90. Přece to kvůli tomu nenechám stát v garáži a nepořídím si třeba 116d…

    To bych spíš řekl, že se 320si nehodí na delší cestování, kdy člověk používá tempomat a motor jede dlouho na konstatní otáčky.

    Takže?

    Fuzzy_Stone

    šťastný člověk s 320si v garáži. Congratulation

    Carlos20VT

    Jaký tupec muže napsat ,že interier maserati je velmi chatrný a nekvalitní asi ho pán neviděl ani na fotkách,kdyby totiž jo tak by takhle nepsal.Interier toho maserati je asi 10x luxusnější než v tom bmw.A jízdni vlastnosti budou velmi podobné neli lepší jak u bmw..

    rossi20VT

    běžte do pr… s těmito radami, kde jste to proboha vyštrachali? Chtělo by to možná něco z vlastní hlavy a vlastních zkušeností, ne jen stupidní přepis stupidnějšího hodnocení časopisu auto motor und sport… . Vaše články jsou stále horší a to dost výrazně, výjimkou budiž videa. Pokud se tady pokoušíte hodnotit ojetá vozidla, chtělo by to si o nich něco opravdu zjistit a projet se v nich!

    colin chapman

    jj suhlas … staci si pozriet starsie clanky tu na autowebe ohladne ojazdenych vozoch a to je ine citanie …

    Charger

    tohle opravdu nebyl dobrý nápad…

    Mirek

    Zravim, beru tento článek jako provokaci pro auta vyrobená především v Itálii …. předpoklad je, že pokud máte služební auto je to němec. Bohužel bych jen chtěl upozornit na to že většina Vašich hodnocení se týká konkrétních neudržovaných kusů. Osobně mám jeden vůz z Vašeho článku a opravdu se musím vysmát …. už jen proto že civic type R mi na okruhu v mostě rozhodně neujede :o) Přeji více dobrých článků a méně blábolů o věcech o kterých nemáte tušení respektive vlastní zkušenost ….

    Mirek

    jinak samo taky mam doma Fiat Coupe 20VT :o)

    Michal

    Tak pánové se opět nevytáhli. Copy and paste job jaksi umí každý a asi nejvíc mně pobavila volba Audi TT, jako NEJLEPŠÍHO sportovního auta. Přitom se o minulé generci ví, že příliš řidičských zážitků neposkytovala a pokud se nejednalo o verzi TT RS, nebyla ani příliš rychlá.

    O to úsměvnější je toto hodnocení ve světle toho, že právě v testech ojetin z dřívější doby, nebylo TT chváleno ani samotným Autowebem. Na Autoweb jsem chodil proto, že to byl jeden z mála serverů, který nestavěl koncern VW bezprecedentně na piedestál, ale vypadá to, že už i tady se začíná situace pomalu měnit.

    To co bych si rád přečetl jsou subjektivní dojmy redaktora z výše jmenovaných vozů. Nějaká statistika TUV je mi ukradená. Kdo je fanda italských aut, tak naopak ví o jejich "nemocech" a ty jim s chutí odpustí, protože si je kupuje ze zcela jiných důvodů. To samé se dá naopak říci o člověku, který má "pod kůží" Golf, u toho je také jasné, že pro něj Grande Punto, nebo Alfa MiTo nikdy auty nebudou a je to tak správně, protože lidé prostě jsou odlišní. Abych to zkrátil, vzkaz pánům redaktorům: Pánové s podobnými články se pro příště ani neobtěžujte.

    vanos

    Pochybný autor charakterizuje Porsche 911: "dostanete auto s nejlepšími jízdními vlastnostmi…"

    eh, eh

    Michal

    Přesně tak. Co jsou to "nejlepší jízdní vlastnosti?" Někdo preferuje komfort, jiný zábavu za volantem. Navíc si nemyslím, že by měl např. Caterham nebo Lotus Elise výrazně horší jízdní vlastnosti. Ano nemají punc exkluzivity jako Porsche, ale poskytují min. srovnatelnou zábavu za volantem jako Porsche za daleko méně peněz.

    plešatej kavan

    Takovou snůšku kydů jsem opravdu dlouho nečetl 🙁

    Michal

    Mohl byste pro příště raději prezentovat svůj názor místo bezduchého napadání? Ehm, vy to neumíte.. Nikdo neřekl, že jsou Elise či Caterham spolehlivější, ale Carrera GT3 RS stojí cca. 60.000 GBP zatímco Elise v základu cca. 30.000 GBP. Samozřejmě že Porsche bude rychlejší a výkonnější, ale řidičské umění není jen o rychlosti v přímce, proč to vlastně píšu, vy to nechápete.

    Ludeco

    Taky mi to přijde uhozený, hlavně to absolutní zatracování Italů. Když se člověk o Itala stará, tak je naprosto spolehlivej (vlastní několikrát potvrzená zkušenost). Fiat Coupé není kvalitní? Dělal se dokonce u Pininfariny, na lince vedle Peugeotu 406 coupé, motory R4 i R5 jsou super, hlavně ve verzích s přeplňováním, jsou akorát citlivé na olej. A 1.8? Perfekní motor! To potvrdí každý majitel Brava GT nebo Marey 1.8 16v! A Alfa 147GTA? To je jeden z nejsilnějších hothatchů, kdo ji bude chtít, tak si rád připlatí. Karoserie je celkem tuhá, řízení přesné… šestiválec ale asi opět potřebuje péči, kdo mu ji nedá, motor zničí, ale to je naprosto logické.

    Mimochodem nechápu, proč elektrika u Fiatu (Bosch) by měla být jiná než třeba u VW (Bosch) nebo Audi (Bosch), nebo BMW (Bosch) atd…

    Michal

    Mně se tedy Fiat Coupé nikdy 2x nelíbil, ale co jsem slyšel, tak jízdní zážitky prý poskytuje zajímavé.

    Beaumont

    Tento článek (a také ten minulý o "běžných" ojetinách) jsou opravdu napsány velmi amatérsky a na tak kvalitní stránce jako autoweb by se objevovat neměly. Snad polovina informací je nesmyslná nebo polopravdivá. VELMI ŠPATNÉ!

    slaine

    že se takovýhle článek (totální odpad, kvalitativně a obsahově prakticky to nejhorší, co si člověk na českém internetu může přečíst – a ano, počítám i hádky na diskusních forech) objeví na titulní straně stejného webu, jako brilantní videotest sedmičkového BMW.

    Nechápu, že dopustíte takhle si kazit dobrou pověst, zveřejňovat takovéhle slátaniny je horší než nic. Mnohem horší.

    pepe

    Jsem majitelem Chrysler 300C Combi a Porsche Cayenne,ale to je jinna trida. Chci se abvit o CH300C a musim napsat, ze s timto vozem nemam nejmensi problem. Mam najeto 130.000km a jedine co jsem menil je rozvodovy remen, ktery se meni ve 120.000km. Jinak krom vymeny brz.desticek a oleje, je vsechno original a funkcni. A vybava? Kam se hrabou BMW a jine nemecke radoby luxusni vozy. Hlavne ve tride 3 a 5. UZ jenom velikosti interieru a nebo komfotem jizdy a vnitrku, ale i skvelou hudebni aparaturou. Mimochodem tyhle "Super" nemecka auta si davam na dalnici, jen tak k snidani. Pepe

    Marty

    Ono hlanvě to 300C zvláště v té žravé verzi 5,7 HEMI má z toho MB jen nápravy, sloupek řízení a převdovoku…

    Strašně spoelčných dílů….

    Navíc ta převodovka je dobrá, dávala se asi do 12ti modelů

    J

    300C má bohužel ( nebo bohudík ) víc společnýho s masařkou, než s E classe popisovanou zde.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist