Závod v Malajsii je skoro jako sex v sauně

David Coulthard je nespokojen se systémem penalizace.

David Coulthard dává najevo rozčarování nad penalizací poklesu deseti míst na startovním roštu v případě nutnosti vyměnit motor ještě před koncem jeho nařízené životnosti dvou velkých cen.“Nevím, jestli by to nemělo říct radši Ferrari, takže neřeknu, co přesně se pokazilo, ale v posledních kolech došlo k poklesu výkonu. Bylo by dobré vědět, že odejde úplně a zastavit ještě před cílovou vlajkou, protože bych nebyl penalizován. Ale protože jsem projel cílem, desáté místo, žádné body, penalizace,“ řekl Coulthard, který se již dříve vyjádřil, že pro něj je startovat zezadu a dojet na stupních vítězů něco jiného než pro Kimiho Räikkönena, a z toho důvodu by měla být daná penalizace revidována.“Třeba na procenta z nejrychlejšího kola nebo tak,“ navrhl Skot, který závodění v horkém malajském vedru přirovnal k náročným cvičením v sauně.“Je to jako dělat nějaká fyzická cvičení v sauně, a s výjimkou sexu nevidím důvod, proč by kdokoli chtěl cokoli v sauně dělat.“V malajském horku se jezdci snaží doplňovat tekutiny během závodu, není jí ale mnoho: něco mezi 400 a 500 mililitry tekutin. Ovšem Honda například používá litrové lahve. Před závodem například Jenson Button vypije pět litrů tekutin.Minulý závod vyhrál Fernando Alonso bez jakýchkoli tekutin ve voze, Jenson Button také pamatuje Grand Prix Malajsie bez pití.“Byl jsem tak dehydrován, že jsem se začal třást zimou a rozostřilo se mi vidění,“ řekl Brit a David Coulthard doplnil:“Výkon jezdce s průběhem závodu klesá, reakce se prodlužují a mentální kapacita klesá. V normálním životě by vás už hospitalizovali. A my dostaneme jen morký ručník, sklenku vody a vy si u televize říkáte To jste toho za ty peníze moc nepředvedli.

Tomáš Richtr

16.3.2006 8:51

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist