Peugeot 407 Coupe

Peugeot zveřejnil oficiální infomace a fotografie nejnovějšího přírůstku do rodiny 407, sportovně laděného nástupce úspěšného 406 Coupe.

Peugeot 406 Coupe v podání Pininfariny byl ukázkou nadčasového designu, který neztratil nic ze své elegance ani po mnoha letech výroby. Toto auto si užilo na dnešní poměry mimořádně dlouhého životního cyklu. Peugeot však již delší dobu pomýšlel na důstojného následovníka, jehož základem se stala studie 407 Prologue. Bylo jasné, že sériové auto nebude příliš odlišné. Definitivní 407 Coupe se představí v září na frankfurtském autosalonu, ale Peugeot veřejnost seznámil s podrobnostmi již v předstihu.

Nové kupé navazuje na design Peugeotů 407 ve verzích sedan a kombi. Snahou Peugeotu bylo nabídnout až čtyřem cestujícím sportovní svezení v autě se zajímavým designem a prostorným interiérem. Karoserie Peugeotu 407 Coupe je 4815 mm dlouhá, 1868 mm široká a necelých 1,4 metru vysoká. Rozvor je 2720 mm dlouhý, do kufru se vejde 400 litrů zavazadel. Oproti ostatním 407 byla příď snížena o 10 mm a záď o 23 mm. Interiér bude prostornější než ve 406 Coupe.

Zákazníci mohou volit ze tří motorů, z nichž dva budou benzínové. Základním motorem v nabídce bude benzínový čtyřválec 2,2 litru s proměnným časováním sacích ventilů, výkonem 160 koní a točivým momentem 220 Nm, přičemž 92 procent maxima je dostupných v rozsahu 2000 až 5500 otáček. Peugeot 407 Coupe vybavený tímto motorem zrychlí z nuly na stovku za 9,2 s a dosáhne maximálních 222 km/h. Výrobce udává kombinovanou spotřebu 8,7 l/100 km. Dynamické svezení pak nabídne třílitrový šestiválec s výkonem 210 koní a 290 Nm, který sprintuje za 8,4 s, jede až 243 km/h a spotřeba v kombinovaném režimu dosahuje 10,2 l/100 km.

Peugeot 407 fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Peugeot 407 fotogalerie

Třetím motorem je šestiválcový turbodiesel 2,7 litru vybavený filtrem pevných částic se servisním intervalem prodlouženým na 210 000 km. Výkon motoru HDi je 205 koní, točivý moment vrcholí na působivých 440 Nm. Pokud jde o zrychlení, turbodiesel s hodnotou 8,5 sekundy nijak nezaostává za třílitrem a nejvyšší rychlost 230 km/h také není špatná. To vše při přijatelné spotřebě 8,5 l/100 km.

Všechny verze Peugeotu 407 Coupe budou vybaveny šestistupňovou převodovkou. Základní motor 2,2 litru manuální, třílitr buď manuální nebo automatickou a turbodiesel pouze automatickou. O brzdění se u všech verzí postarají kotouče o průměru 330 mm vpředu a 290 mm vzadu. Nechybí ani systémy aktivní bezpečnosti ESP, ABS, brzdový asistent EBA, kontrola trakce ASR nebo kontrola stability CDS.

Základní cena 407 Coupe by měla začínat pod hranicí jednoho milionu korun.

Jan Cacek

31.7.2005 6:48

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist