Nový Peugeot 508 cílí na dravý charakter mladých zákazníků. Zvládnou to ale i jejich peněženky?

Omlazená vlajková loď francouzské automobilky přijíždí na český trh v naftovém i plug-in hybridním provedení.
508sw-pse00-1100x618.jpg Zdroj: Peugeot

Vizuál bude bavit

Faceliftovaná verze moderního korábu Peugeotu si s sebou nese několik zajímavých prvků. Především se jedná o plné začlenění motivu mřížky chladiče do nárazníku, s postupně se rozvíjejícím vzorem a použitím barvy karoserie, která tento nový design ještě více zdůrazňuje. Nové logo značky je pak umístěno uprostřed mřížky chladiče, jejíž vzor se od tohoto podpisu rozšiřuje směrem ven.

Změnou prošly i světlomety, které jsou štíhlejší a jejich součástí jsou i světla pro denní svícení vytvářející podpis se 3 drápy a 3D efektem. Světelný podpis na zádi nabízí novou interpretaci motivu tří drápů v horizontálnější a výraznější podobě. Tato full LED světla se směrovkami s posuvem světla jsou součástí standardní výbavy u celé modelové řady.

V zadní části pak došlo k výměně loga za nápis, který se táhne po celé šířce středového černého pásu. Zadní část tak díky tomu působí opticky širším dojmem.

I na barvě a výbavách záleží

V Peugeotu si pro 508 připravili 7 odstínů karoserie, z toho dali k dispozici tři nové barvy – a to bílou, modrou a šedou Titane. Stejně tak si můžete u auta navolit 3 výbavové stupně. Allure, GT a Peugeot Sport Engineered.

Co vás čeká z technologického hlediska na silnici?

Nové vozy 508 mají dlouhý rozvor 279 cm a celkovou délku 475 cm u fastbacku a 479 cm u SW, při šířce 186 cm se sklopenými zrcátky.

Staví na stabilních základech a od auta můžete tak očekávat divy. Dopomůže vám k tomu víceprvková zadní náprava spojená u vyšších verzí výbavy s řízeným variabilním odpružením – se 3 režimy Normal, Comfort a Sport, seřízení nápravového systému tak, aby vyhovoval všem motorům a zajistil co nejlepší komfort a odfiltrování nerovností vozovky či stopový průměr otáčení 10,8 m.

U verze Peugeot Sport Engineered pak inženýři zapracovali na nižší světlé výšce, širším rozchodu o 24 mm vepředu a 12 mm vzadu. Implementovali do auta přední brzdové kotouče o průměru 380 mm a pevné třmeny se 4 písty a nasadili 20″ kola s pneumatikami Michelin© Pilot Sport 4S.

Veškeré další informace o cenách a nabízených motorizací naleznete pod následujícím odkazem a obrázkem:

Katalog 508 – nabízené motorizace v České republice, specifikace a české ceny.

 

 

21.5.2023 7:44| autor: Tomáš Malík | zdroj: Peugeot

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist