Nové Volvo XC90 (2014) bylo vyprodané během dvou dnů

Jak moc velký zájem může být o nový automobil? Třeba tak velký, že se každou minutu prodá sedm kusů.

Nové Volvo XC90 (2014) je tady. Tedy, ehm, už tady zase není, zaměříme-li se na první várku aut, která byla na prodej v rámci Volvo XC90 First Edition s individuálním číselným označením na prahových lištách a logu na víku kufru.

Auta byla dostupná pouze prostřednictvím online prodeje a všech 1927 zbrusu nových vozů bylo vyprodáno necelých dvou dnů, stačilo na to 47 hodin, kdy v největší špičce se prodalo až sedm aut v šedesáti sekundách.


8.9.2014 11:34| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist