Německá rely – před startem

Na posádky čeká 1287.80 km a z toho ostrých bude 352.17.

Devátým podnikem světového šampionátu je Německá rally, která bude mít základnu znovu ve městě Trier, které je nejstarším městem v Německu, ležící v samém srdci moselského vinařského kraje. Servisní zóna se nachází asi 40 kilometrů jihovýchodně od tohoto města. Poprvé se soutěž jela jako součást mistrovství světa v roce 2002, 20 let po jejím vzniku. Zatím je tu stoprocentně nejúspěšnějším jezdcem současný vedoucí pilot šampionátu, Sébastien Loeb, který vyhrál všechny čtyři dosavadní ročníky.Francouzský pilot a čtyřnásobný vítěz Německé rally Sébastien Loeb se také nechal slyšet, že se velmi těší na tuto asfaltovou rally, která se jede v okolí Trieru. Organizátoři připravují v letošním roce pro posádky hned několik upravených tratí. Například zkouška Moselwein, vedoucí vinicemi, se letos pojede v obráceném směru. Změn bude ale více.Na jezdce tradičně čeká velmi náročná soutěž, která je proslulá především svým velmi zrádným povrchem. Především pak rychle se měnící přilnavost na asfaltovém povrchu. Nejzrádnější úsek čeká na všechny jezdce ve vojenském prostoru Baumholder. Cesta je totiž navíc lemována obrovskými betonovými kvádry, jejichž tvrdost poznal při testech v minulosti Gilles Panizzi a při rally pak Petter Solberg, který velmi těžce havaroval a v podstatě odepsal Imprezu WRC do šrotu.Na posádky čeká 1287.80 km a z toho ostrých bude 352.17. Jezdci absolvují 19 rychlostních zkoušek. V minulém roce vyhrál počtvrté za sebou Sébastien Loeb s Xsarou WRC.

Michael Daněk

7.8.2006 6:40

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist