Kolik rozjezdů se systémem Launch Control vydrží nové Porsche 911 Turbo S?

27 fotografiíPorsche 911

Samotné americké zastoupení Porsche kroutilo nad tímto testem hlavou a nazvalo jej nepatřičným a surovým a ani se jim nedivíme. Turbo S v ceně 5,4 milionu dostalo co proto.

Diskuze

4 komentáře

    ernie

    Radsej keby podobne otestovali nejaky ich „uzasny“ masl-kchar…

    Bajo

    Netvrdim ze GT-R je najlepsie auto na svete ale porovnavate totalnu hlupost absolutne otocenu v prospech porsche. Kazdy podpriemerne inteligentny clovek ktory dokaze citat navod tak je na GT-R NAPISANE ze sa launch control naraz po sebe moze urobit 3x.
    Nic v zlom ale vypovedna honota clanku ako aj nejaka informacna rovina, nehovoriac o nestrannosti sa blizi k nule.
    Clanok zaplateny no tazko objektivne sudit.
    Nabuduce prosim trosku viac nestrannosti do clanku a hlavne profesionalitu. Ak to neviete vy tak to nechajte na odtatne magaziny oni si s tym uz poradia. Prajem vsetko dobre

    Karel

    Sam jsem stal pred otazkou, ktere z techto dvou koupit. Predevcirem vyhralo Porsche turbo 997 facelift. Je to srdcova záležitost, kvalita zpracování take TOP. Pro gtr mluvila rychlost nastupu turba, casy na okruhu, vice mista v zadu a v kufru (toto jsem resil kvuli malemu synovi jinak by me tento fakt nezajimal ).
    Co vim o gtr je, ze jeho prevodovky casto trpi a jsou na kompletní repasi nebo výměnu. Porsche 911 turba maji velmi casto po 4 letech v Německu najeto i pres 100.000km nektere kusy i 160.000km. ja jiz mel jedno 997 turbo a melo 100.000 km a melo za sebou pouze 3 servisni prohlídky a bylo v perfektním stavu. Proto s necim v uvedenem clanku souhlasim, Porsche je opravdu kvalita a vydrží hrozne moc.
    Kdyby nekdo vedel jak se aktivuje launch kontrol, dejte vedet. Za chvili na to stejne asi nejak prijdu. 😉

    skaj

    1. Zaklad: Motor musi byt zahraty!!!
    2. Zapni SPORT MODE on
    3. Seslapni uplne brzdovy pedal
    4. Pak seslapni uplne plynovy pedal, nelekat se, co to vydava za zvuky 🙂
    5. Pri urcitych otackach se na displayi objevi info o tom ,ze ten system je aktivovany. Pak kompletne pustit brzdu a nechat porad naplno plynovy pedal.

    Ono, ja to trefim pokazde i bez tohom, ze koukam na info, ze je to aktivovane. To proste poznas, kdyz to pustit … nema cenu to nechat tocit nejak dyl pres pustenim brzdy.

    6. A pak si to uzij 🙂

    Jinak vetsi zabava jak ta akcelerace je, kdyz pak v plny rychlosti seslapnes BRZDU az na podlahu. To sou panecku brzdy 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist