Claudia Schiffer se upsala značce Opel

Je předvánoční, sváteční čas, a tak si můžeme dovolit i lehčí témata. Třeba ta koketující se světem modelingu.

Claudia Schiffer je modelka ze staré školy. No jen se podívejte na titulní fotku, nějaká rychlokvaška z televizní reality show by se jen stěží odvážila vzít si na sebe kožich se vzorem divokého zvířete, ne v době, kdy přiznat se k pojídání masa hraničí v určitých kruzích téměř s kanibalismem a existují skupiny, které považují zpracování (byť umělé) kůže za pokus o vraždu.


Nicméně hodnotit vztah společnosti k módním trendům není naším posláním, nám jde o to, že se modelka hrdě hlásí ke svému původu, je totiž ústřední postavou nové kampaně „Je to německé.“ Televizní spoty poběží (s výjimkou Německa a Velké Británie) v celé Evropě. Řeč je samozřejmě o mediální masáži automobilky Opel, jejíž tváří a ambasadorkou se Claudia Schiffer stala.

Jen ve zkratce pro později narozené – Claudia Schiffer se objevila na obálkách více než 1000 magazínů, je označována za jednu z nejkrásnějších žen světa, objevila se na filmovém plátně. Její schopnost oslovit publikum celého světa jí zajistila mezinárodně úspěšnou kariéru, která trvá už více než pětadvacet let. Teď je tedy módní ikona a supermodelka hvězdou nové reklamní kampaně a první reklamní videa na modely Opel Meriva a Mokka uvidíme v televizích už v polovině ledna.

23.12.2013 9:20| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist