Cadillac chystá velkou kampaň pro BLS

V souvislosti s uvedením nového modelu BLS připravuje Cadillac svou dosud nejrozsáhlejší marketingovou kampaň v Evropě.

Cadillac v Evropě nedávno zahájil prodej sedanů CTS a STS, kabrioletu XLR a SUV SRX.   Zastoupení Cadillac & Corvete Europe nyní ohlásilo svou dosud největší marketingovou kampaň na podporu nejnovějšího modelu BLS, který bude prvním autem této americké značky, vyráběným v Evropě. V tomto čtyřdveřovém prémiovém sedanu, vyvinutém speciálně pro evropský trh, se kromě tří zážehových motorů poprvé objeví i turbodiesel.

Několikafázová kampaň vyvrcholí s příchodem BLS do evropských showroomů na jaře 2006. Součástí kampaně budou internetové stránky věnované BLS, na nichž bude možné vyhrát zajímavé ceny a rozsáhlá bannerová reklama s celoevropským zacílením.   

Jan Cacek

1.11.2005 10:36
Více o tématu: Cadillac

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist