Cadillac chystá velkou kampaň pro BLS

V souvislosti s uvedením nového modelu BLS připravuje Cadillac svou dosud nejrozsáhlejší marketingovou kampaň v Evropě.

Cadillac v Evropě nedávno zahájil prodej sedanů CTS a STS, kabrioletu XLR a SUV SRX.   Zastoupení Cadillac & Corvete Europe nyní ohlásilo svou dosud největší marketingovou kampaň na podporu nejnovějšího modelu BLS, který bude prvním autem této americké značky, vyráběným v Evropě. V tomto čtyřdveřovém prémiovém sedanu, vyvinutém speciálně pro evropský trh, se kromě tří zážehových motorů poprvé objeví i turbodiesel.

Několikafázová kampaň vyvrcholí s příchodem BLS do evropských showroomů na jaře 2006. Součástí kampaně budou internetové stránky věnované BLS, na nichž bude možné vyhrát zajímavé ceny a rozsáhlá bannerová reklama s celoevropským zacílením.   

Jan Cacek

1.11.2005 10:36

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist