Audi R8 dostalo pohon zadních kol a kompresor!

A smí s ním dokonce i legálně na silnice. Jenže má to smysl?

Tuner MTM vyslyšel skuhrání několika zákazníků, že jim přijde supersport Audi R8 málo brutální a až příliš přátelský. Prostě chtěli něco ještě divočejšího. My bychom na to měli recept – měli si místo Audi R8 koupit Porsche 911 GT3 RS

Ale teď vážně, u MTM odpojili pohon předních kol a Audi R8 tak bude jezdit bokem na požádání. Sice nechápeme, proč je to tak důležité, protože abyste Audi R8 vyprovokovali k nějaké politicky nekorektní zábavě, musíte jet zatraceně rychle. A to na silnici umí jen několik málo vyvolených jedinců, kteří se obvykle nerekrutují z řad majitelů Audi R8…

Aby šla záď vytuněného Audi R8 do smyku, byl na motor nainstalován kompresor. Výkon 560 koní a točivý moment 580 Nm budou stačit k tomu, aby i lehké poškádlení plynového pedálu mělo za následek masivní vybočení zádi. Akcelerace na stovku se odehraje za 3,9 s a maximální rychlost je 317 km/h.

MTM Audi R8 GT3-2, jak se tahle věc jmenuje, je možná zajímavým počinem, ale nejsme si jisti, jestli je to trefa do černého. Vypadá to totiž, že řidiči Audi R8 tráví víc času sledováním filmů o drsných drifterech, než trénováním svých schopností na Severní smyčce Nürburgringu či jiném okruhu…

autoweb.cz

13.4.2010 9:06

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist