Chcete nový Ford GT? Pak musíte projít výběrem!

Omezená edice podmiňuje u prodeje nasadit na tok zákazníků pomyslné síto, pokud máte zájem o nový supersport, "utkáte se" o něj s dalšími 499 zájemci.

Vlastně je to příznačné, Ford GT (40) vznikl kdysi jako přímý rival pro Ferrari a tohle je takový „ferraristický“ přístup, tedy vybírat zákazníky před tím, než jim prodáte nové auto. Jde o to, že prostřednictvím webové stránky FordGT.com lze nyní podávat žádosti o zakoupení nového supersportovního Fordu GT.

Přičemž jak říká tisková zpráva, tak „vítány jsou žádosti všech zájemců o Ford GT; z nich pak Ford vybere zákazníky, kteří si skutečně budou moci Ford GT objednat.“ Průběhem selekce provede zákazníky nákupním procesem služba Ford GT Concierge Service a je třeba vědět, že první vlna objednávek pokryje 500 vozů, což představuje dva roky výroby.

„Nákupní proces je v případě Fordu GT unikátní a odpovídající exkluzivitě našeho nového supersportovního modelu,“ řekl Henry Ford III, globální marketingový ředitel Ford Performance. „Zákazníky Fordu GT vnímáme jako výrazné ambasadory Ford Motor Company a těšíme se na to, že jim budeme moci poskytnout služby stejně výjimečné jako samotný vůz.“

Řídili jsme: Ariel Atom

Reportáže | vydáno 22. 10. 2013

Závěrem je třeba doplnit, že pokud máte enormní zájem o nový stroj, tak nelze moc otálet, prootže první kolo příjmu žádostí přes internet se uzavře 12. května 2016 v 11:59 hodin.

13.4.2016 12:10

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist