Ford GT dostane hned 5 jízdních režimů, liší se zásadně

Chlouba Fordu odhaluje další ze svých vychytávek. Tentokrát se automobilka hned pěticí jízdních režimů a jejich rozdíly.

Ford po drobkách zveřejňuje informace o svém připravovaném supersportu. Teď odhaluje jízdní režimy a to, v čem se budou přesně lišit. A je třeba uznat, že nejde jen o chování stabilizace, ale také hromady dalších věcí.

V případě normální režimu máte aktivní stabilizaci (a nejde ani vypnout), můžete si ale dopřát Launch Control a zvolit mezi normálním a komfortním odpružením. Převodovka je v normálním režimu a systém pro eliminaci prodlevy turbodmychadla je deaktivovaný. Křídlo se zvedá v rychlosti nad 145 km/h, stejně tak aerodynamická brzda.

V případě sportovního režimu už můžete stabilizaci vypnout, převodovka řadí ostřeji a komfortní odpružení není vůbec k dispozici. Na druhou stranu se aktivuje systém potlačující prodlevu turbodmychadla a křídlo se vysouvá už při rychlosti nad 113 km/h. Okruhový režim sníží podvozek a spoiler bude za všech okolností vysunutý.

Účel režimu V-Max asi nemusíme podrobněji vysvětlovat – slouží k dosažení maximální rychlosti auta. Proto je stabilizace vždy aktivována a nejde vypnout, funkce eliminace turbolagu je vypnutá a spoiler je zcela zasunutý. Posledním režimem je Wet, který slouží pro jízdu na mokré vozovce. V zásadě je podobný jako Normal, jen s tím rozdílem, že nemůžete aktivovat Launch Control.

29.3.2017 6:10| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist