autoweb.cz > Ford > Ford GT > Ford GT dostane hned 5 jízdních režimů, liší se zásadně
Ford GT dostane hned 5 jízdních režimů, liší se zásadně
Ford po drobkách zveřejňuje informace o svém připravovaném supersportu. Teď odhaluje jízdní režimy a to, v čem se budou přesně lišit. A je třeba uznat, že nejde jen o chování stabilizace, ale také hromady dalších věcí.
V případě normální režimu máte aktivní stabilizaci (a nejde ani vypnout), můžete si ale dopřát Launch Control a zvolit mezi normálním a komfortním odpružením. Převodovka je v normálním režimu a systém pro eliminaci prodlevy turbodmychadla je deaktivovaný. Křídlo se zvedá v rychlosti nad 145 km/h, stejně tak aerodynamická brzda.
V případě sportovního režimu už můžete stabilizaci vypnout, převodovka řadí ostřeji a komfortní odpružení není vůbec k dispozici. Na druhou stranu se aktivuje systém potlačující prodlevu turbodmychadla a křídlo se vysouvá už při rychlosti nad 113 km/h. Okruhový režim sníží podvozek a spoiler bude za všech okolností vysunutý.
Účel režimu V-Max asi nemusíme podrobněji vysvětlovat – slouží k dosažení maximální rychlosti auta. Proto je stabilizace vždy aktivována a nejde vypnout, funkce eliminace turbolagu je vypnutá a spoiler je zcela zasunutý. Posledním režimem je Wet, který slouží pro jízdu na mokré vozovce. V zásadě je podobný jako Normal, jen s tím rozdílem, že nemůžete aktivovat Launch Control.