-
Český závodník vyměnil Škodovku za Toyotu. Teď jede svůj první závod v Maďarsku. Jak dopadl?
-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Sportovní vůz Volkswagen Corrado měl premiéru v Paříži v roce 1988 pod interním označením 53i. Hned v září stejného roku se začal vyrábět a měl být nástupcem VW Scirocca. Volkswagen Corrado si zachoval koncepci vše vpředu. Rozměry vozu byly velmi kompaktní – délka 4048 mm, šířka 1674 mm a výška 1316 mm. Z počátku Corrado disponovalo zážehovým vstřikovacím čtyřválcem o objemu 1731 cm3 s pětistupňovou převodovkou umístěnou napříč. Po ukončení výroby v roce 1998 již neměl přímého nástupce, tím byla pak další generace VW Scirocca. Bohužel dnes už patří mezi zapomenuté vozy, avšak neprávem. Velkou oblibu získalo v tuningové sféře a velmi často se mu též říká „jedno neobyčejné auto od obyčejného výrobce.“