-
-
Třetí generace Volkswagen Golf se prodává za 200 tisíc korun a vypadá jako nové auto
-
Nové Mitsubishi Outlander se chystá do Evropy. Bude to plug-in hybrid a dorazí ještě letos
-
Na trh přijíždí čtvrtá generace Suzuki Swift. Má nový motor a zapracovalo se i na podvozku
-
Bezkonkurenční poměr cena/výkon. Víceúčelový U-Tour je rodinným ideálem
-
Nejkrásnější supersporťák roku si nikdo nekoupí. Extrémní koncept bere dech
-
-
BMW X2 M35i xDrive je hot-hatch na chůdách pro novou generaci řidičů
-
Dopravní masakr na okraji Prahy. Kvůli 113 000 autům denně se postaví až 12 pruhů
Sportovní vůz Volkswagen Corrado měl premiéru v Paříži v roce 1988 pod interním označením 53i. Hned v září stejného roku se začal vyrábět a měl být nástupcem VW Scirocca. Volkswagen Corrado si zachoval koncepci vše vpředu. Rozměry vozu byly velmi kompaktní – délka 4048 mm, šířka 1674 mm a výška 1316 mm. Z počátku Corrado disponovalo zážehovým vstřikovacím čtyřválcem o objemu 1731 cm3 s pětistupňovou převodovkou umístěnou napříč. Po ukončení výroby v roce 1998 již neměl přímého nástupce, tím byla pak další generace VW Scirocca. Bohužel dnes už patří mezi zapomenuté vozy, avšak neprávem. Velkou oblibu získalo v tuningové sféře a velmi často se mu též říká „jedno neobyčejné auto od obyčejného výrobce.“