fotogalerie-frankfurt-iaa-1983_8.jpg

Když se v roce 1984 objevilo Audi Sport Quattro v prodeji, bylo vůbec nejdražším německým sériovým automobilem. Ingolstadt za něj chtěl 195 tisíc marek, což byl dvojnásobek částky potřebné k nákupu soudobého Porsche Carrera Turbo. Audi postavilo (kvůli homologaci) pouze 214 kusů a auta byla poháněná přeplňovaným pětiválcem s objemem 2133 cm3 a výkonem 306 koní.

Zdroj: archiv redakce

Související články: Frankfurt IAA 1983: historie opět na scéně

2 / 22

Když se v roce 1984 objevilo Audi Sport Quattro v prodeji, bylo vůbec nejdražším německým sériovým automobilem. Ingolstadt za něj chtěl 195 tisíc marek, což byl dvojnásobek částky potřebné k nákupu soudobého Porsche Carrera Turbo. Audi postavilo (kvůli homologaci) pouze 214 kusů a auta byla poháněná přeplňovaným pětiválcem s objemem 2133 cm3 a výkonem 306 koní.

Zdroj: archiv redakce

Související články: Frankfurt IAA 1983: historie opět na scéně

Miniatury Zavřít
TOPlist