Změna orientace
BMW M3
Ne, nerozhodl jsem se začít mít raději kluky. Jen jsem se rozhodl trochu si rozšířit obzory, respektive podívat se za obzor.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW M3
Ne, nerozhodl jsem se začít mít raději kluky. Jen jsem se rozhodl trochu si rozšířit obzory, respektive podívat se za obzor.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
GL, doufám, že mi nespadnete před auto 😀 Jsem netušil, že ty motory do ultralightů jsou tak slabé. Při kolika otáčkách je ten výkon a kolik stojí litr leteckého benzínu? Mimochodem, nebojíte se příchodu letecké nafty? To potom na leteckých dnech nebudou potřeba dýmovnice na koncích křídel 😀
Tak to už nás konečně přestanete na Autowebu krmit těma vašima nesmyslema a polopravdama, neboť počínaje dnešním dnem se bez vás a vašich mouder letecká doprava jistě neobejde…
Jen se netěšte, krmit vás budu dál! 🙂
Taky létám, sice na kluzáku, ale pokud jde o pobyt ve vzduchu, tak když se do toho přidá navigace(ano,sice dnes existují GPS,ale toho,kdo se neumí orientovat v mapě,může velice rychle přejít sranda), radiokomunikace, a v případě plachtařů hledání stoupavého proudu, člověk brzo zjišťuje, že je pořád co dělat a že člověk ve vzduchu taky není úplně sám. Každopádně,řídím moc rád, obyčejná auta, protože peníze většinou prolétám,ale létání mi zprostředkovává zajímavější zážitky. Řekl bych, že díky tomu, že se člověk víc bojí, než v autě,bude i případný idiot držet větší odstup od ostatních,protože létání je přece nebezpečné a v autě se nemůže nic stát…happy landings!
U Rotaxu 912 je to 81koní při 2550rpm. Nevím jak UL, ale dá se lítat Natural, nebo Avgas s cenou kolem 50Kč (přesně nevím, kecal bych).
Jo a dieselové letadlo už existuje, Diamond DA42 (1.7 až 2.0l motory vznikaly při spolupráci s Mercedesem)
bacha na paraglajdy – ti dokážou taky slušně prudit 🙂
Jo, jo a paraglajdista s vrtulí na zádech je jako \“cyklista babetista\“ (smrdí, dělá kravál a všude se pomalu vleče a všem se plete)
Na motorkách přece taky nejsou elektroničtí pomocníci:) a je tam ta \“vazba člověka a stroje\“
ale zároveň v očích novy, blesku atd mohou motorkáři za všechno špatné ještě víc než autaři…bohužel:(