Ženeva 2013: Škoda Octavia Combi 4×4

21 fotografiíAutosalon Ženeva

Nová Octavia v praktickém provedení Combi se už představila. Teď se ven dostávají další informace a také první fakta o pohonu všech kol 4x4.

Diskuze

13 komentářů

    Jobi

    Pokud k DSG s 4×4 nedaji motor okolo 130kw, tak mne to bude moc mrzet…

    Dix

    Bude 1.8 TSI 4×4 DSG.To DSG je 6.st.

    Martin

    Tak to je zase jednou článek úplně o ničem…

    Hlavní je, aby si tu supersportovní popelnici spousta lidi koupila, 1,8…to je trhač asfaltu, 4×4 se vydrápe k chatě na kopci a dechberoucí kuft přivede do extáze nejednoho chalupáře. Tak až si udělají mnozí dobře, podívají se na divadélko z Pražského hradu v TV, pak se rozběhnou objednávat.
    To je tak těžké dávat do aut motory? Motor=něco, co auto uvede do chodu s racionální podmínkou toho, že je dostatečně silný a agilní. Sem se cpe pořád to samé. Taky pravda…4×4 v tomto podání není pravé 4×4, jen náhražka, ale i tak.
    Jak si tady má člověk vybrat, když není z čeho?

    Já bych se na autora nezlobil. konstatoval to, co všichni víme. nesmyslný hlad lidí po \“Škoda NEWS\“ nemůže být ukojen. Není o čem psát? kdyby se takhle psalo o jiných značkách, tak by to člověk nestil přečíst ani na plný úvazek. Jednoduše řečeno: \“O těch sračkách nejde psát, všichni vědí, jak to je a prostě už není co dodat\“. Styďte se Boleslaváci za ten xindl, co vydáváte za auta!
    Konkurence nespí, ale vy chrápete.

    johny walker

    No a tak k tomu přilepili kufr, no. Stále stejná bída. Moc povyku pro nic.
    A když se najde blbec, co si to koupí, tak jedině dobře pro MB. Ale šeď našich silnic se opět jen prohloubí. za chvílu tu bude jezdit stříbrných plechovek, které v TP bodou mít nějakou firmu, až nám z toho bude nevolno. Ale tak to bylo i dřív. Je to o omezenosti, nedůvěře, strachu ze změny. A navíc, asi máme peníže nazbyt.

    když člověk kouká na fotky z interiéru, tak si říká, že tady se jen kradou a brakují nápady ze starých premiových aut typu Audi. Kdo na to dřív neměl v kvalitním obalu, to ted má v plechovce. Nevidím pokrok. Žije se tu z odkazu minulosti.
    Ačkoli, faktem asi je, že to bude za premiové ceny. Škoda je moc drahá, alespoň dle mého a pro soukromého majitele. Ale bazary se budou plnit a v důsledku toho i garáže soukr. majitelů.

    Dokud se budeme chvat xenofobne a plivat na cizí výrobky (ač tedy neříkám, že se tu nevyrábí kvalita v některých oborech), neposuneme se dále. Až si toto lidé uvědomí a tu a tam si někdo přiveze domů třeba mazdu 6, nebo něco podobného a nebo úplně jiného, možná se pohne i naše sebevědomí škrcené nesmyslnými tradicemi a předsudky.

    Škoda Laura (Octavie) je auto pro rozvojové trhy. Evropa si zaslouží lepší produkty. Totéž platí pro Yeti. Tiguan, X3, daleko pryč Rover, Rav… to jsou auta na hony pryč.
    OBČANÉ, NERISKUJTE ŽIVOTY V PLECHOVKÁCH!!

    JarFo

    Už by jste měl updatovat… Dnes je přece firemní buď bílá tuším Candy+polep nebo černá s chromovými lištami… Ta černá je snad součástí firemních dresscode, nebo co. Pro mne to jsou pohřebáky, bez ohledu na konkrétní značku či model.

    Každopádně brát si firemní auto z lízačky je jen pro bohaté (jsou to povětšinou děravé kasičky) či hloupé. Když vidím jak se k přiděleným autům dotyční většinově chovají…

    JuMo

    Nejdříve k článku:
    S tímto nadpisem bych očekával naprosto jiný obsah. A ne že se dozvím že vlastně není nic nového vyjma nějaké přidané fotky.
    To je na tom Autoweb tak špatně, že se musí uchylovat k bulvárním praktikám?

    JuMo

    Včera jsem jich několik potkal na R10. Design se podle mne povedl. Mám rád hranatější jednodužší a čistší tvary Subjektivně je myslím Combi hezčí než liftback, kterým jsem se projel v té akci u dealera. Projel jsem se verzí 1.6 diessel. Myslím že výkonově je to dostatečný motor pro nezávodníky. Jenže subjektivně v kabině o dost hlučnější než O2 facelift co mají kolegové. Takže zklamání. Vzhledem k povině vestavěným \“kurvítkům\“ v diesselech (DPF+vstřiky) je to auto leda pro firmy, protože po konci leasingu to bude past. S benzínem jsem se neprojel, protože ho tam neměli. Při současných cenách paliv je aktuální LPG a CNG, jenže jediný motor co na to Škoda pro Oktávku měla 1.6 MPI zrušila a neorigo přestavba TSI zatím není vychytaná a bůh ví jestli a kdy bude.
    Ptal jsem se i na zabezpečení což je pro mne asi první či druhý nejvážnější argument proti proč nejkradenější auto ne. Odpověď jen pokrčení ramen a doporučení dobré pojistky.

    johny walker

    To máte jistě pravdu. Ze zaměstnání mohu potvrdit, že kdo dostane do ruky služební auto, z toho se stane ihned \“závodník\“ nebo \“znalec\“ nebo dokonce \“pirát\“ a podle toho to taky vypadá. navíc mám občas pocit, že v autorizovaných servisech ta auta nedostanou vše, co jen a listě k ůhradě vyjmenováno, ale to je asi jiná kapitola.
    Za tu barevnou \“omezenost\“ se omlouvám, ale co barva, pořád je to to autok teré je na houby.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist