Ženeva 2013: Peugeot 208 GTi a spol.
10 fotografiíAutosalon Ženeva
Francouzská automobilka s dlouholetou historií ostrých hatchbacků nezahálela a přivezla do Ženevy nějaké to sportovní náčiní.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
10 fotografiíAutosalon Ženeva
Francouzská automobilka s dlouholetou historií ostrých hatchbacků nezahálela a přivezla do Ženevy nějaké to sportovní náčiní.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Peugeoty mám rád už hodně dlouho. Několik jsem jich už měl, tak se můžu považovat za Pežoťáka. To co se ale u Peugeotu odehrávalo poslední dobou, jsem nějak nepochopil. Jenže s příchodem RCZ a 508 se zdá začalo blýskat na lepší časy. 208 i když mi připadá v některých detailech jako pouťové auto, není vůbec špatný. Jezdil jsem v něm sice jen 2 dny a to navíc jen s tříhrnkem ale… 208GTi musím říct navíc v červený barvě se mi líbí opravdu moc. Motor znám z RCZ, tak se máme na co těšit. Nejvíc jsem ale zvědavý na RCZ-R