Toyota vyvíjí systém variabilního zdvihu ventilů
1 fotografieToyota
U BMW se tato technologie jmenuje Valvetronic, u Toyoty velmi originálně Valvematic.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
1 fotografieToyota
U BMW se tato technologie jmenuje Valvetronic, u Toyoty velmi originálně Valvematic.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hlavně aby to nedopadlo tak, že motory sice budou pružné, potáhnou tzv. odspodu, ale jinak nebude v celém spektru otáček žádná výkonová špička tudíž to bude pěkná nuda jak je dnes bohužel často zvykem.
K čemu jsou Toyotě nějaké variabilní zdvihy, když dělá tak maximálně nudná auta, která se mi hnusí? třeba takový Auris… I kdyby měl motor z formule 1 toyoty (no, to by taky nebyla žádná sláva), tak stejně bude nejnudnější produkt na trhu. Auris je nejnudnější auto, které jsem v životě řídil. A pak hned cokoli z Francie vyrobené v posledních pěti letech. Bez emocí je dobrý motor na nic.
protoze motory z tech nudnejch aut se davaj dotho nejzabavnejsiho co clovek muze najit >:D Lotus Elise, Lotus Exige, Lotus Eleven-2 …
a jinak me se toyoty libi jsou takovy sprvne divny:)) ale starsi corolla byla hezci:)
podle těch tvejch keců bych tipoval že sis ho koupil, tak ted držkuješ :))) a ted otevři oči, podívej se kolem sebe a řekni mi jak velká část lidí co jezdí autem do práce, touží po tom aby jejich auto mělo nějakej kopanec, zvlášt třeba až v 5tis. ot. hmm.. ?:) někdy je dobrý přemejšlet než něco plácneš, taky si tu nevylejvám averzi k německej m automobilkám
Co je špatného na kopanci v 5000 ot., to je snad naopak výhoda ne? Motor může být pružný v celém spekru otáček a zároveň nahoře ožívat jak blázen. Věřim, že to ocení klidně zmiňovaná větší část lidí co jezdí denně do práce. Při běžný jízdě se válej ve středních otáčkách a když se chtěj pobavit nebo hodně rychle akcelerovat tak to občas vytočí, ještě řekni že ne.
k čemu to je dobrý? dyť to tam máš napsaný, úspornější a pružnější:-))
ačkoliv mi není jasný v čem je lepší přiškrtit sání zdvihem ventilu oproti škrcení klapkou
presnost davkovani vzduchu a nizsi ztraty tlaku v celem sani…
já vůbec nedokážu pochopit proč je dobrý to škrtit…
Ja teď škrtil žílu, taky to nechápu, ale je to dobrý :-))))
Já si nic naštěstí škrtit nemusim, postaví se vždycky :-))