Toyota vyvíjí systém variabilního zdvihu ventilů

1 fotografieToyota

U BMW se tato technologie jmenuje Valvetronic, u Toyoty velmi originálně Valvematic.

Diskuze

10 komentářů

    Kocmeister

    Hlavně aby to nedopadlo tak, že motory sice budou pružné, potáhnou tzv. odspodu, ale jinak nebude v celém spektru otáček žádná výkonová špička tudíž to bude pěkná nuda jak je dnes bohužel často zvykem.

    dáda

    K čemu jsou Toyotě nějaké variabilní zdvihy, když dělá tak maximálně nudná auta, která se mi hnusí? třeba takový Auris… I kdyby měl motor z formule 1 toyoty (no, to by taky nebyla žádná sláva), tak stejně bude nejnudnější produkt na trhu. Auris je nejnudnější auto, které jsem v životě řídil. A pak hned cokoli z Francie vyrobené v posledních pěti letech. Bez emocí je dobrý motor na nic.

    Honza U.

    protoze motory z tech nudnejch aut se davaj dotho nejzabavnejsiho co clovek muze najit >:D Lotus Elise, Lotus Exige, Lotus Eleven-2 …

    a jinak me se toyoty libi jsou takovy sprvne divny:)) ale starsi corolla byla hezci:)

    DVD

    podle těch tvejch keců bych tipoval že sis ho koupil, tak ted držkuješ :))) a ted otevři oči, podívej se kolem sebe a řekni mi jak velká část lidí co jezdí autem do práce, touží po tom aby jejich auto mělo nějakej kopanec, zvlášt třeba až v 5tis. ot. hmm.. ?:) někdy je dobrý přemejšlet než něco plácneš, taky si tu nevylejvám averzi k německej m automobilkám

    Kocmeister

    Co je špatného na kopanci v 5000 ot., to je snad naopak výhoda ne? Motor může být pružný v celém spekru otáček a zároveň nahoře ožívat jak blázen. Věřim, že to ocení klidně zmiňovaná větší část lidí co jezdí denně do práce. Při běžný jízdě se válej ve středních otáčkách a když se chtěj pobavit nebo hodně rychle akcelerovat tak to občas vytočí, ještě řekni že ne.

    tony

    k čemu to je dobrý? dyť to tam máš napsaný, úspornější a pružnější:-))

    ačkoliv mi není jasný v čem je lepší přiškrtit sání zdvihem ventilu oproti škrcení klapkou

    Honza U.

    presnost davkovani vzduchu a nizsi ztraty tlaku v celem sani…

    RedX

    já vůbec nedokážu pochopit proč je dobrý to škrtit…

    MuDr. Moudí

    Ja teď škrtil žílu, taky to nechápu, ale je to dobrý :-))))

    Kocmeister

    Já si nic naštěstí škrtit nemusim, postaví se vždycky :-))

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist