16019.jpg

Subaru s pohonem předních kol?

Subaru

Emisní limity tlačí některé automobilky k neuvěřitelným rozhodnutím.

Diskuze

16 komentářů

    Levi

    No vida, přátelé! I na autowebu už pomalu ustupují od rétoriky plné "ekologických teroristů", "zelených fašistů" a dalších… Ještě pár měsíců a z redaktorů autowebu budou Bursíkovci jak vyšití. Až pak ferrari vyvine dieslový hybridní kompakt, bude to vlastně v pořádku.

    Michal

    Jestli jste si nevšiml, v článku se píše, že tento krok by mohl mít sporný dopad na jméno, které si v Evropě značka vybudovala. Takže mluvit o tom, že se z redaktorů stanou Bursíkovci je jaksi mimo

    Levi

    Právě i toto poněkud umírněné tvrzení mě vede k mému (i když s nadsázkou myšlenému) tvrzení…

    Šála

    Proti turbenému 1,5 nic nemám, dieselu taky ne, ale jestli bude Impreza FWD a s řadovým 4válcem, tak potom nevidím žádný důvod, proč nedat přednost Focusu, nebo třeba civicu… Ach to CO2…A kdy konečně přijdou na řadu emise čínského průmyslu?… 🙁

    Honza U.

    ale ona běžně jezdí už asi 8 let, nevím co se tomu všichni divi

    Šála

    To vim, že na některých trzích je impreza FWD, ale právě moc nechápu, kdo ji kupuje…

    traktorista

    jasne, ze jezdi, ale subo ma byt boxer, symetrika a bezramova okna. Kdyby vyresili cinsky a indicky prumysl tak nemusi byt lambo tédéý a subo fwd, R4 toyota. Ne takto nasilne

    cubalibre

    Myslim ze to neni nic spatneho, subaru s prednim pohonem existuje a polozme si ruku na srdce: kdo vyuzije pohon 4×4 na 100% cely koncern VW s haldex spojkou vyuziva 99% pohonu predni napravy a zadni se pripoji snad jen pri ostre akceleraci, stejne tak Volvo a funguje to. Je to dobra snaha oslovit vice novych zakazniku. Spolu s pohonem vsech kol vuz nese spotrebu vyssi o 1-2 l. a tak neni divu ze se takto znacka rozhodne snizit spotrebu a emise. A motor 1.5Turbo? ten tu mel byt uz davno, sem s nim!!!

    Sklenk@

    haldex a že to funguje? nechtěj mě rozesmát, ty asi na youtube moc nechodíš vid 😀

    dea

    Mrkni na tube Haldex 4 XWD ten funguje lele i nez zakladni pohon od Subaru. Odborniku

    Vítek

    No jisťéééééééé. Veyron má taky haldex…..

    Sklenk@

    o haldexu 4 nic nevim, tube nic neukáže ale rozhodně netvrď že je lepší než AWD. Na netu sou tuny srovnán krom jinejch hlavně: http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw

    srovnání haldexu ve Volvu a AWD v subu http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc&feature=related

    a na závěr asi nejpřesvědčivější video http://www.youtube.com/watch?v=jY3cZYre5oo tohle prostě s haldexem neprojedeš. Novej haldex neznám, ale z toho co sem viděl ani znát nechci.moje vlastní příhoda před rokem sem měl srovnání Nissanem Xtrailem na louce, lehký bahno zatáčka do kopce, hrabal, připojil se zadek, popojel 10 čísel, odpojil se zadek, zase sjel dolu. Neměl nárok, oproti tomu to projelo jak 40 let starej Leon, tak Libero, prostě cokoli, až na STi s letňákama, který nestíhali.

    Sklenk@

    V japonsku se už delší dobu prodávaj nejlevnější modely s pohonem FWD, takže je novinka jenom v tom, že to začnou vozit sem. Spíš mě mrzej ty motory toyota, subo bez boxera nebude subo :-(((

    Fuzzy_Stone

    Ono s těmi emisemi to je tak že automobilka musí mít takovýto model který na papíře schodí průměrné emise jejich modelů na danou hladinu, ale NIKDO Vas preci nenuti si tyto modely pri zachovani stavajich kupovat….Jestli je tento model cestou k zachovani produkce dalsich a automobilky na to maji, proc se tomu mam branit. Je to to nejlepsi reseni v soucasne situaci podle meho nazoru…hm ?

    Sklenk@

    taky si myslim, že než nělat samý průměrný modely, tak proč neudělat mode lkterej bude mít emise větší a pak jeden kterej bude motorový kolo a emisní průměr vytvoří takovej, aby odpovídal normám

    ortodoxný subarista

    To čo automobilky nemajú a snažia sa to nadobudnúť roky a aj tak sa i mto nedarí ja image. Subaru ho má perfektný a predsa ho zahadzuje. Som zaritý Subarista a som na automobilku hrdý. Akurát to čo robí, je pre fanúšikov myslím horšie ako díka medzi rebrá…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist