Šokující směrnice Evropské unie – AKTUALIZOVÁNO
pokuty
Evropská unie přichází s návrhem, jehož realizace by fakticky zlikvidovala výrobce sporťáků nebo terénních aut.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
pokuty
Evropská unie přichází s návrhem, jehož realizace by fakticky zlikvidovala výrobce sporťáků nebo terénních aut.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
By se měla vydat směrnice, že každý nafťák bude mít i DPF, dyť je to hrozný, jak ty TDI ve stříbrnejch oktávkách smrděj 😉
HEH, UŽ VIDIM JAK EUROPOSLANCI PŘESEDAJ DO MINIAUT :-))))) KOKOTI SOU TO, NIC JINÝHO
Ten Klasu měl fakt pravdu…moc se Vám omlouvám, pane prezidente, když jsem nadával, že kritizujete vstup ČR do EU. Je to je banda blbejch úředníků…Jako bychom jich tady už neměli dost.
No to je fakt mazec, ty europoslanci snad hulej až příliš ne? Ať dou do p–i, já osobně v kárách nevidim až takový ekologický ohrožení..ten poslanec se asi s pořádnou turbínou nikdy nesvezl, nebo je tak impotentní, že mu to bylo jedno.. Už takhle jsou nový auta (většinou) bezpáteřní a bezpohlavní krumply, ještě ať jezděj na baterky ne? Fak z—-á unie a její nařízení!
Na jednu stranu vítám odložení této směrnice (viz. aktualizace článku), ale na stranu druhou je jasné, že je pouze otázkou času, kdy se podobný paskvil objeví znovu. Diskuse o emisích sklenikových plynů musí být přenesena na rozumnou úroveň… bude-li nám nad hlavou létat stále více nových Airbusů a za barákem nám čoudit pod nos stařičká uhelná elektrárna, nebude ani trochu záležet na tom, jestli tu všichni budeme jezdit v Cayennech Turbo. A to nemluvím o tom, že kdyby podobná směrnice skutečně vstoupila v platnost, tak by to nová auta zdražilo do té míry, že by zákazníci radši vzali houfně útokem autobazary, vykoupily tamní staré skořápky a emise CO2 by v konečném důsledku ještě vzrostly.
A pokud tato směrnice někdy vstoupí v platnost, tak se už moc těším na test nového Ferrari 599CNG :o)
Od začátku nadávám na EU a pořád se mi jen dokazuje, že poprávu. Sou to deme-nti!!!!!