První dieselový boxer je na cestě
2 fotografieGeneral Motors
Subaru chce do dvou let představit velký motorářský průlom – historicky první ležatý nafťák, na jehož vývoji se podílí i Porsche.
Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně
Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“
Nejvyšší zůstatkovou hodnotu si udrží korejský hatchback, předčí Scalu i Golfa
Auta jsou pro mladé lidi stále důležitější, cítí se v nich bezpečněji
Test BMW M440i xDrive Coupé: Překvapivě rychlé, dokonale pohodlné
Španělé ukázali brutální SUV s unikátním motorem, kterým zadupe Kodiaq RS do země
Vyrazte do přírody kolem Pohořelic, kde Baťa kdysi pěstoval tabák
Vietnamský designér ukazuje, jak by mohla vypadat nová Fabia 4. generace
2 fotografieGeneral Motors
Subaru chce do dvou let představit velký motorářský průlom – historicky první ležatý nafťák, na jehož vývoji se podílí i Porsche.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pokud se nebudou pokoušet o sportovní WRX či WRX STI s naftovým motorem, tak to bude príma a jsem zvědav, jak se hoši vytáhnou. 🙂
V tom souhlasím, ale byl by to velký přínos pro vozy typu Forester vzhledem k lepšímu kroutícímu momentu. Nehledě na to, že i litrové výkony dieselů se u dobrých značek velmi blíží benziňákům. Velký problém v ČR je a asi ještě bude k v a l i t a nafty!
Je to paráda Subaru nezklamalo a máme se na co těšit.
Jsem fanoušek Subaru už nějaký pátek, ale tohle se mi nezamlouvá. Nafta je pro traktory a bagry a ne pro auto jako je Subaru. BTW: Porsche taky řeklo jednoznačně ne naftě. Dofám, že pokud něco udělají, tak to bude jedinečný. No snad se nezblázněj a nezačnou dělat "dvoukolky".