Filtry pevných částic povinně
Zajímavosti o autech
Evropská unie chce nařídit automobilkám, aby začaly používat částicové filtry u všech naftových motorů.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Zajímavosti o autech
Evropská unie chce nařídit automobilkám, aby začaly používat částicové filtry u všech naftových motorů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Je to jenom zrovnopravneni se zazehovymi motory. Kazdy benzinak musi mit katalizator a predpokladam, ze to vsichni pokladame za spravne. Teprve potom, bude soutez obou motoru ferova ( i kdyz vlastne jeste zustava nizsi sp. dan na naftu ). Zazehove motory nebudou mit vyssi emise CO2, protoze tou dobou jiz vetsina z nich bude vyrabena na biopaliva – t. CO2 fakticky nula.