Ferrari 600 GTO
Ferrari
Ne, tohle není ohlášené nové sériové Ferrari – to jen studio Pininfarina dostalo další speciální objednávku.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Ferrari
Ne, tohle není ohlášené nové sériové Ferrari – to jen studio Pininfarina dostalo další speciální objednávku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Základ mají opravdu skvělý. 599 GTB je velice povedené, hlavně z venku, moc se mi líbí. Snad z něj neudělají něco podobného nedávno představenému Zagato A6G, to by to pěkně pohřbili..
Ať si dělá Pininfarina co chce, ale proč se to má jmenovat GTO? Tohle výsostné označení vždycky patřilo jen a jen závodním strojům, které se nějakým nedopatřením dostaly na normální silnice. 288 GTO sice snad nikdy oficiálně nezávodilo, ale bylo vyprojektováno pro rallye skupinu B. O 250 ani nemluvě, tam o závodním určení není žádných pochyb.