11249.jpg

Evropané nekupují Corvette

General Motors

Papírově zajímavý recept „hodně koní za málo peněz“ na nás nefunguje, zjišťují Američané.

Diskuze

12 komentářů

    matheus

    Kdy už si amíci uvědomí že jejich auta jsou pro evropu zbytečná, dyť ty ameriky neumí nic co by evropan ocenil… sporťáky jsou dobré tak na pálení gum a na ROVNÉ závody od semaforu k semaforu, ale když je na trase zatáčka tak je průser. Normálni A. auta vám způsobí mořskou nemoc. Houpavé podvozky, příšerné zpracování a velké žíznivé a slabé motory se špatně prodávají. K čemu mi je auto které sice vydrží najezdit v pohodě 500 000km a na dlouhé cesty taky ujde, když je tu v Evropě plno lepších možností. A ani se nedívím že se v USA nejlíp prodává Toyota, vykopali si vlastní hrob…

    empi

    Zrovna Corvette nebo Caddy spatne podvozky nemaji, vzdyt i sami nekteri nemecti novinari konstatovali, ze CTS ma podvozek srovnatelny s 3er, a to je pro ne 3er modla. Problem je, ze nez se se evropane oprosti od predsudku, bude to jeste dlouho trvat. Na druhe strane, ti, co vedi, mohou poridit vyborna auta za mensi penize.

    Honza U.

    Vette taky sedi jak svin na ringu ma podobny casy jak 911 (nejsem si jist zda ne lepsi na to je expert kocmaister:) ) takže ty podvozky taky nebudou tak horky problem vetty je ze je velka silna a hlavne americka a nekomu muže pripadat v ovladani až tezkopadna a nepresna… a interier? vette nejaky ma krom toho plastoveho vylisku? jinak za 1,8 bych si osbne poridil taky radeji Lotus Elise 🙂 amerika je amerika evropa je evropa proto skodovka neproda tolik aut v USA v prumeru na osobo jak v evrope a to same obracene s Chevousem

    Kocmeister

    Dovolím si ostře nesouhlasit, jistě americké sporťáky byly doposud dobré právě na zmíněné pálení gum na křižovatce nebo jízdu rovně, ale zrovna Corvette tento trend zvrátila. Ne neřídil jsem jí, ale ať si přečteš jakoukoliv recenzi tak vyznívá dosti pozitivně a s mnoha evropskými sporťáky zatočí jako nic (př. Corvette Z06 na Nurburgringu, nebo v srovnávacím testu tuším ve Speedu). Jinak mě docela překvapuje, že se tak špatně prodává, protože z toho jak často Corvetty vídám na našich silnicích jsem usuzoval, že se prodává více než dobře.

    Roller

    Americký vůz = mizerná kvalita zpracování, až na (velmi ojedinělé) výjimky neotesaný design, příliš velká spotřeba, problematické jízdní vlastnosti, za německo/japonskými konkurenty mnohdy zaostávající poměr mezi obsahem a výkonem, příšerná nespolehlivost, … a vůbec, nebrat. To je jediné, co se k tomu dá říci. Pozitivum: všeobecně bohatší základní výbava vozidel, ale to je příliš málo pánové.

    Kocmeister

    Americký vůz = mizerná kvalita zpracování, lze souhlasit, žádný zázrak to není. Neotesaný design, no nevím to je věc vkusu, ale zrovna Vette mi přijde nádherná. Příliš velká spotřeba – nesmysl a mýlka často rozšířená mezi nevědomými Evropany. Corvette konkrétně má nejnižší spotřebu mezi srovnatelnými osmiválci, tuším že jako jediný osmiválec v USA nemusí platit speciální daň tzv. "GAS GUZZLER". Někde jsem četl že má nižší spotřebu než nové BMW 645i, což je jinak výborné auto s výborným motorem. Další americké motory na tom také nejsou vůbec špatně. Často jsou naladěny nízkootáčkově, proto mají nižší výkony než zahaniční konkurence, zato mají silný zátah "odspodu" a jsou proto překvapivě úsporné. Příšerná nespolehlivost, zde záleží jak co. Můj příspěvěk vyznívá, že jsem milovník amerických aut, ale kdepak, jenom se snažím uvést věci na pravou míru.

    smallblock

    Kolik pak amerik jste Pane německý japonče viděl a vlastnil,že tak soudíte?

    Dasrk

    Ameriky se proste do Evropy moc nehodi. Corvette je velmi zajimave auto, ale nedovedu si moc predstavit jezdit s nim po ceskych silnicich, po americkych dalnicich krasa, ale po ceske okresce? To uz chce nadsence…

    Preci jen desing je trochu jinde, kdyz vidim v prazskych Nuslich zaparkovany novy Cadillac, tak to na mne pusobi jako pest na oko, vypada hezky, ale nejak sem se proste nehodi…

    kejkl

    to jsou ty předsudky….

    Q

    Možná že kdyby to stálo stejně jako v USA, tedy cca milion za základní verzy, tak by se jich prodalo víc.

    Mikes

    Tak je to ale se vším. V americe stojí 335i v plný palbě asi 50 tisíc $$, to je jenom maličko přes jeden mega. U nás to radši ani nepočítám..

    Wašek

    nezda se mi ze by se za 2 miliony nedalo poridit 400 HP

    co treba hned M3??? 400 koni cena 2 miliony +/- asi 100 000. a ja bych rozhodne preferoval o dost vic bavoraka….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist