Dealeři nevěří Infiniti

Zkušení prodejci aut zpochybňují představy japonských manažerů.

Prémiová odnož Nissanu původně vznikla jako luxusní značka pro americký trh, stejně jako tomu bylo v případě Toyotou vlastněného Lexusu. A stejně jako Lexus také Infiniti míří na další světové trhy včetně toho evropského.

Není však vůbec jisté, zda ji tady čeká růžová budoucnost. Několik velkých sítí prodejců aut vyjádřilo své pochybnosti o potenciálu Infiniti v Evropě.

Automobilka totiž jedná s významnými prodejci o výstavbě luxusních showroomů. V síti Nissanu vozy Infiniti prodávat nechce.

Dealeři nicméně optimismus japonského vedení nesdílí. „Myslí si, že se značka bude prodávat sama jen díky tomu, jakou má pověst jinde“, řekl jeden z nich listu Automotive News. „Jenže v Evropě je silná konkurence zavedených luxusních značek.“

Nezájem dealerů může opozdit evropskou invazi Infiniti, naplánovanou na rok 2008.

autoweb.cz

6.2.2007 5:31

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist