BMW M3 dostane převodovku ve stylu DSG
BMW M3
Sedm převodů v kombinaci s bleskurychlým řazením a plnou manuální kontrolou, to bude velké pokušení i pro ortodoxní příznivce manuálu.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
BMW M3
Sedm převodů v kombinaci s bleskurychlým řazením a plnou manuální kontrolou, to bude velké pokušení i pro ortodoxní příznivce manuálu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Podla mna trhnutie pri radeni hore pri plnom plyne k sportovej jazde patri. Podla zvuku zvonku posobi DSG pri radeni ako automat s menicom krutiaceho momentu. Ale asi to zmysel ma ked to pouziva Veyron a vyvyja to aj Porsche. Rychlost bude mozno bleskova, ale zvysi to uz tak vysoku hmotnost. Hmotnost M3 je pre mna sklamanim. Vsade frajeruju s karbonovou strechou a lahkym motorom a pritom RS4 s väcsim motorom a quattrom je lahsie, i ked len o malo. Ta karbonova strecha je len marketingovy tah.
Zlata pravda,to si prvni s kterym se shoduju na faktu ze hmotnost nove M3 je docela vysoka…Faktem je ze tim karbonem jenom lakaji lidi,ikdyz nemaly ucinek to sice bude mit,nizsi teziste je fajn,ale k cemu ve finale takove vecicky kdyz je tezsi nez par let stara RS4 s quattrem…hodne me to u BMW mrzi,cekal jsem neco jineho,ale asi jde doba jinam…"holt cim vic vybavy,tim lip.Vsak to dozenu na konich".
jsem z toho taky zklaman, ostatne vlastne posledni dobou z BMW celkove. uz tu necitim tu nadsenou divokost a relativni lehkost M3 E46 s palubkou orientovanou na ridice… doufam, ze za 10 let nebude M3 s desetivalcem vazit dve tuny.