Volkswagen uvádí nový slogan

Chcete rychlou lekci v reklamštině? Máte jí mít!

Kromě nejrůznějších novinek a konceptů (nezajímavější byl možná městský Up!) představil Volkswagen na nedávném frankfurtském autosalonu také zbrusu novou reklamní kampaň, jejímž nosným prvkem je až minimalisticky jednoduchý slogan: Das Auto. Podle marketingových kouzelníků by měly reklamy způsobit, že když budete přemýšlet o autech, napadne vás automaticky VW.

Myslíte, že je to nesmysl? Pojďme se na to podívat z jiné strany. Když máte v létě žízeň, neřeknete si prodavačce o „tu hnědou limonádu“, ale prostě o kolu – nehledě na to, jestli na vás z regálu kouká pravá Coca-Cola, Pepsi, Kofola, nebo cokoli jiného. A Volkswagen chce být Coca-Colou mezi auty. Potíž je v tom, že Coca-Cola ve své době naprosto dominovala celosvětovému trhu, což se o Volkswagenu úplně říct nedá.

Každopádně je ale fakt, že taková reklamní kampaň má šanci fungovat po celém světě (i když zatím běží jen v Německu), protože slovu „Auto“ rozumí opravdu všude – dokonce i v Číně. Dosavadní slogan zněl „Aus Liebe zum Automobil“, neboli „Z lásky k automobilu“ – a to se překládalo podstatně hůř…

autoweb.cz

9.10.2007 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist