Prodejci: Kia platí málo!

Kia na nás přenáší část nákladů na záruční opravy, stěžují si dealeři v Německu.

Dealeři automobilky Kia v Německu se bouří proti záručnímu programu firmy. Podle svých slov jsou sotva schopni pokrýt náklady na garanční práce.

„Kia se soustředila na prodej a o servis se nezajímá,“ říká předseda německé asociace dealerů Kia Florian Seybold v listu Automotive News. „Sedmiletá záruka na model Cee’d by se mohla stát pro prodejce časovanou bombou.“

Kia Cee’d fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Kia Ceed fotogalerie

Předmětem sporu jsou zejména nízké hodinové sazby a různé související poplatky. Ačkoliv podle mluvčího Kia Motors Europe hodinové sazby za garanční opravy odpovídají běžným zvyklostem v oboru, dealeři nesouhlasí. Stěžují si rovněž na to, že všechny náhradní díly jsou zatíženy poplatkem za dopravu ve výši 6,5%. Každý měsíc musejí zaplatit také 50 eur (1410 Kč) za katalog náhradních dílů, poplatek za spojení do firemní počítačové sítě byl zvýšen z 5 eur na devítinásobek.

Sedmiletá záruka je jedním z ústředních motivů komunikační kampaně na nový hatchback Cee’d, který má být rovnocennou alternativou předním evropským vozům segmentu C.

autoweb.cz

14.3.2007 11:21

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist