DaimlerChrysler musí inzerovat spotřebu

Němečtí ekologové vyhráli soudní spor o to, co má firma uvádět ve svých reklamních kampaních.

Německý soud nařídil automobilce DaimlerChrysler uvádět ve svých inzerátech, zdůrazňujících výkony aut, i spotřebu paliva a emise. Žalobu na firmu podala ekologická organizace Deutsche Umwelthilfe.

„Průhledný pokus DaimlerChrysleru o zatajení emisí (…) se nezdařil“, uvedl ve svém prohlášení žalobce. Mluvčí automobilky řekl, že firma bude výrok soudu respektovat.

19.1.2007 9:53
Více o tématu: Reklamní kampaň

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist