Petr Horák o Velké ceně Malajsie
A o svém komentování přenosů.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nahodou, me se ty technicke serepeticky libily 🙂 po ranu premyslet kolik je 90stupnu a jak moc velky rozdil je oproti 110, a premyslet nad tim, jestli se nekdy delal do F1 Boxer (180stupnu)
Bylo to výborné, uvítal bych právě ještě více technických udajů a informací o výkonech. Také nějaké zajímavosti a kuriozity. To co vidím na obrazovce zas tak extra popisovat nemusíte (mám přece oči) ale do té techniky nevidím
Souhlasím s oběma příspěvky přede mnou. Nemyslím si, že by probírané věci byly až takovými detaily, aby se nedaly pochopit… kromě toho, "suchý" popis dění na trati hodinu a půl není to pravé, občasné zpestření technickými (i jinými) informacemi v nudnějších fázích závodu je podle mě dobrý nápad. Už se těším na Austrálii!! Kromě toho vstávání, ovšem…:o)
Souhlas, na prenosy se divaji fanousci a ty technika urcite zajima…ja bych vice techniky rozhodne uvital