Petr Horák o Velké ceně Číny

A o tvrdých trestech za malé chyby.

Ve druhé polovině sezóny začala F1 konečně ukazovat tu svou tvář, kterou mají fanoušci rádi. Nic není dopředu jasné, závodí se, předjíždí se, bojuje se! Někdo by možná mohl namítnout, že na zdramatizování šampionátu má svůj podíl i ne právě kalá zákulisní politika. Jenže s tím my asi těžko něco uděláme a co si přát víc, než že dva závody před koncem sezóny mají oba dva aspiranti na titul mezi jezdci stejně bodů a v poháru konstruktérů vede jeden tým před druhým o jeden jediný bod!

Čína podle mého přinesla možná ještě o něco zajímavější závod než GP Maďarska na Hungaroringu. V Maďarsku totiž hráli hlavní role až do konce ti, kteří o titul nebojují, v Číně se ale “řezali” ti, u kterých nejde jen o vítězství ve Velké ceně, ale o mnohem víc. Renault asi měl v Číně nejrychlejší auto a to jak na suchu tak na vodě, ale výměna ojeté pneumatiky za novou a vypadlá matice při druhém pit stopu rozhodli o tom, že Alonso nevyhrál. Pravda, pomohl si i sám svým výletem mimo trať. Jenže v tomhle souboji jsou chyby tvrdě trestány, na to je Michael Schumacher expert.

Tipnul bych si, že mistrem světa bude Michael Schumacher, ale budu rád, když se o tom rozhodne až v co nejposlednějším okamžiku šampionátu. Těžko to asi bude v posledním kole závodu v Brazílii, ale nechme se překvapit!

Petr Horák

4.10.2006 10:36

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist