Diskuze

1 komentář

    Kajmos

    Proč se neustále dokola vyskytují články o aerodynamickém prototypu a je to vydáváno za senzaci? Škoda postavila jediný prototyp v roce 1935. Tatra je měla v sérii od roku 1934 až do 70.let.
    A ještě jedna věc. Součinitel odporu vzduchu Cx 0.37 měl i Yeti. Sportovní vůz typu F50 musí vytvářet přítlak, auto funguje jako obrácené křídlo a to samozřejmě způsobuje vyšší Cx, ale zde je to naprosto žádoucí.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist