VSV rallye team míří do M ČR historiků!

Netřebický VSV rallye team už nyní spřádá plány pro rok následující.

Zatímco do konce mistrovské sezóny 2006 zbývá odjet ještě sprintrallye ve Vsetíně, netřebický VSV rallye teamu už nyní spřádá plány pro rok následující. Pokud bychom měli bilancovat letošní účast v K4 Poháru České republiky v rallye, sezóna dopadla z našeho pohledu přímo skvěle! Hned dvě posádky týmu dokázaly obsadit stupně vítězů ve třídě HA2, když titul mohou slavit Michal Habart s Václavem Vaněčkem (Škoda 120 S Rallye). Pouhými dvěma starty dokázala na třetí příčku vystoupat dvojice Jan Mašek a Roman Volek se stejným vozem. Úspěšná byla sezóna 2006 i pro Pavla Stráského se Škodou 130 L/A, vedle kterého se v průběhu roku vystřídali na sedačce spolujezdce dva mitfárové – již zmíněný Roman Volek a dvakrát zaskakující Pavel Kacerovský. Díky čtyřem vítězstvím, jednomu umístění na druhém místě a jedné třetí příčce dokázal Stráský obhájit loňské prvenství a pohárové soutěže opouští jako neporažený průkopník třídy V3 Škoda. I přes to, že se Michal Habart rozhodl po IV. Rallye Elektro Kadlec Prachatice přerušit svoji soutěžáckou kariéru na dobu neurčitou, je možné, že jej diváci uvidí na tratích rychlostních zkoušek už příští rok! Kolik startů se mu podaří zrealizovat, však závisí na mnoha okolnostech a v současné době nelze jeho program přesně specifikovat. Diváci snad nebudou ochuzeni ani o druhou týmovou Škodu 120 S Rallye Jana Maška a Romana Volka, kteří v průběhu roku také vytáhnout do bojů svůj historický klenot a zajisté opět předvedou, jak dokáží být rychlí. Týmovou jedničkou VSV rallye teamu bude v rallyeové sezóně 2007 posádka Pavel Stráský – Pavel Kacerovský. Ta se rozhodla opustit pohárovou třídu V3 a již nyní je v plném proudu přestavba jejich Škody 130 L/A na čistokrevný historický závodní speciál Škoda 130 LR! Momentálně je skelet stotřicítky v Rakovníku u pana Kroba.Ten v průběhu listopadu usadí do stávajícího vozidla homologovanou zadní nápravu pro typ LR, ke značnému odlehčení vozu napomůže i potažením dveří a obou kapot hliníkem a ještě před odvozem auta zpět do týmové garáže namontuje do dveří nová makrolonová okna.Zbytek přestavby už bude úkolem týmu samotného – nejprve bude nutné nové díly nalakovat, poté přijde na řadu montáž bezpečnostní nádrže (ATL), jiných tlumičů zadní nápravy (HP Sporting) a nových sedáků (Toora). Pokud to finance dovolí, auto už zůstane na širokých pneumatikách značky Dunlop a discích, tzv. dělítkách. Pokud se poté podaří Škodu 130 LR zdárně otestovat a především sehnat dostatek finančních prostředků od sponzorů, Pavlové Stráský a Kacerovský by se měli v roce 2007 zúčastnit kompletního Mistrovství České republiky historických automobilů. „Naším snem je i vypsání Rallye Český Krumlov alespoň jako volného podniku historiků, jelikož svezení na domácí soutěži je pro nás opravdovou srdeční záležitostí. Netajíme se ani ambicemi startovat na některé zahraniční šotolinové soutěži,“ odhaluje smělé plány jezdec Pavel Stráský. Nyní už čeká VSV rallye team jenom spousta práce, aby se podařilo všechny sny a cíle v příštím roce zrealizovat. Za sezónu letošní bychom tímto rádi poděkovali všem partnerům a fanouškům za podporu u tratí, v servisu i na našich týmových stránkách. Napřesrok se vás pokusíme nezklamat!

Michael Daněk

31.10.2006 8:37

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist