Tatry Tomečka i Azeveda prošly technickými přejímkami

Vůz Azeveda byl vůbec poslední kamion, který absolvoval přejímku.

Není pochyb o tom, že Lisabon propadl Dakaru. Motocykly, automobily, kamiony a nejrůznější další vozítka brázdily až do pátku 5.1. dnem i nocí ulice portugalského hlavního města. Centrum dění bylo přitom koncentrováno do historické přístavní části města – Belému. V bezprostředním sousedství centra soutěže, kde se mimo jiné nachází tiskové středisko a probíhají technické přejímky, bylo zřízeno i parc fermé, které se od středy 3.1. postupně plnilo závodními stroji, které již úspěšně absolvovaly administrativní i technickou přejímku. Obě Tatry se dostavily k přejímkám přesně podle stanoveného harmonogramu, tedy jako jedny z posledních kamionů. Vůz Andrého de Azeveda byl dokonce vůbec poslední kamion, který absolvoval přejímku. Administrativní přejímky proběhly v případě posádek Tater Livescore i Petrobras bez výraznějších komplikací. Před zahájením technických přejímek byly do obou kamionů nainstalovány pořadateli poskytnuté GPS (2 kusy), Sentinel (zařízení pro kontrolu rychlosti), IriTrack (bezpečnostní komunikační a sledovací zařízení). V průběhu instalace GPS v Tomečkově Tatře se objevil menší problém s elektronikou, který však posádka rychle opravila a vůz po kontrole komisaři (GPS, IriTrack a Sentinel) mohl přijet do prostoru technických přejímek. Na vůz byly následně vylepeny povinné reklamy a startovní čísla. Následovala vlastní technická přejímka, která proběhla poměrně hladce. Závod začíná i pro kamiony v sobotu 6.1. startovat se bude podle startovních čísel. Jako první kamion odstartuje loňský vítěz Čagin s Kamazem. André de Azevedo vyjede se čtyřminutovým odstupem (kamiony startují s minutovými odstupy). Vůz Tomáše Tomečka se na trať vydá v 11:45 místního času. Profil první speciálky dlouhé 116 kilometrů, která je vlastně okruhem se startem a cílem na jednom místě, by měl podle organizátorů vést borovicovým porostem s převážně měkkým pískem. z Lisabonu zdraví Ladislav Lála

Michael Daněk

6.1.2007 10:23
Více o tématu: kamionkamiony

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist