autoweb.cz > Zajímavosti o autech > Představujeme závodní speciály – XVI.
Představujeme závodní speciály – XVI.
TECHNICKÁ DATAMotor:Šestnáctiventilový řadový čtyřválec typu TU5JP4S uložený vpředu napříč. Zdvihový objem 1592,64 ccm (vrtání x zdvih 78,5 x 82 mm) o výkonu 185 k při 7200 ot/min, nejvyšší kroutící moment 175 Nm při 5000 ot/min. Kompresní poměr 12:1. Vícebodové vstřikování paliva Magneti Marelli SRA s centrální sací klapkou pr. 52 mm.Převodovka:Pohon předních kol. Sekvenční pětistupňová převodovka Sadev STC-C2R2, diferenciál ZF s omezenou svorností. Řízení:Hřebenové řízení s posilovačem.Brzdy:Kotoučové brzdy Brembo, vpředu čtyřpístkové s vnitřním chlazením pr. 302 x 26 (283 x 26 pro šotolinu), vzadu jednopístkové jednoduché pr. 247 x 9 mm. Rozdělení brzdného účinku na jednotlivé nápravy. Hydraulická vertikálně umístěná ruční brzda. Spojka:Jednokotoučová suchá spojka.Podvozek:Přední náprava typu McPherson, zadní s torzními rameny tvaru H. Seřiditelná geometrie, stabilizátory. Plynokapalinové tlumiče pérování Bos s oddělenými nádobkami. Kola:Pneumatiky Michelin 17/60 x 16“ (pro šotolinu 15/64 x 15“).Rozměry:Délka 3666 mm, šířka 1659 mm, rozvor náprav 2315 mm, rozchod kol vpředu 1466/ vzadu 1444 mmHmotnost:Hmotnost 1000 kg.VÍCE INFORMACÍ O VOZE
http://rally.alitron.cz
Michael Daněk