autoweb.cz > rally > Představujeme závodní speciály – XII.
Představujeme závodní speciály – XII.
TECHNICKÁ DATAMotor:Uložen vpředu napříč, Řadový čtyřválec s rozvodem 2x OHC, 5 ventilů pro každý válec (3 sací, 2 výfukové), Zdvih.objem 1999cm3(vrtání 82,5 a zdvih 93,5), Kompresní poměr 8,7:1, P=221kW při 6520minPřevodovka:Prodrive, Šestistupňová sekvenční, Stálý pohon všech kol s elektronicky řízeným předním a mezinápravovým diferenciálemZadní diferenciál:Mechanický lamelový, se zvýšenou svornostíElektronika:Elektronické bezdotykové zapalování a vícebodové vstřikování paliva s možností přídavného vstřikování vody do sacího potrubí jsou řízeny mikroprocesoremSpojka:Dvoukotoučová suchá De Carbon. Průměr spojky 200 mm. S kompozitním obloženímPodvozek:Speciální vyztužené nápravy. Spodní příčná trojúhelníková ramena. Vzpěry McPherson- vinuté pružiny, plynokapalinové tlumiče Rieger. Příčné zkrutné stabilizátory hlavy a ramena kol ProdriveKola:Speedline
Asfalt – 9Jx18″
Sníh – 6Jx16″
Šotolina -7Jx15″Přední brzdy:AP racing, chlazený chladící kapalinou, cirkulační rozvod brzdové kapaliny, průměr kotouče 378mmZadní brzdy:Alcon, průměr kotouče 366mm
Michael Daněk