Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 4

Pindula (délka 18,77 km)

Sobota 20. srpna 2005 – 12:29 hodin Nejrychlejší čas si poprvé připsal na své konto italský jezdec Renato Travaglia na voze Renault Clio S1600. Pindula mimořádně svědčí českému jezdci Martinu Prokopovi, který zajel druhý nejrychlejší čas a stejné pořadí je i po čtvrté rychlostní zkoušce.Druhý průjezd Pindulou byl ve znamení řady defektů, kolo museli na rychlostní zkoušce měnit Tibor Cserhalmi, Josef Peták. Milan Chvojka, Vladimír Barvík a Daniel Landa. Z favoritů nepokračuje pro technickou závadu Michal Solowow z Polska (Mitsubishi Lancer EVO VIII).

Simon Jean-Joseph (startovní číslo 1, Renault Clio S1600):
„Jedeme velmi opatrně, nejlepší to bylo po startu. Hlavně neudělat chybu.“

Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600):
„Tato rychlostní zkouška je fantastická.“

Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600):
Poškodili jsme přednní část auta, celou dobu musíme jet opatrně.“

Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Myslím, že budu mít bezesnou noc. Je to náročné.“

Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Je to velmi těžké, chvílemi se jede rychle, chvílemi zase velmi pomalu a namáhavě. Je to ale hezká a těžká vložka.“

Jozef Béreš jr. (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi):
„Udělali jsme defekt levého předního kola tak deset kilometrů před cílem v jámě u cesty, kterou jsme projeli. Je to smůla, byl tam velký kámen.“

Josef Peták (startovní číslo 8, Renault Clio S1600):
Poznámka: udělal defekt levého předního kola.

Tibor Cserhalmi (startovní číslo 9, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Poznámka: Mluvil se spolujezdcem.

Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
Yes, little bit.

Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Ještě to není tak moc rozbité, ale celé je to velmi obtížné.“

Michal Solowow (startovní číslo 12, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Poznámka: nedojel, zůstal stát na trati.

Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Přijel, podíval se na hodiny a řekl: Ty jo, to je čas! a odjel.

Vojtěch Štajf (startovní číslo 15, Subaru Impreza STi):
(Poznámka: Přijel s defektem levého předního kola). „Udělali jsme to na přejezdu kolem Pinduli – v příjezdu do vesnice. Od tohoto okamžiku s tím jedeme až sem.“

Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Poznámka: Neměl náladu se bavit.

Jan De Winkel (startovní číslo 17, Renault Clio S1600):
„Nyní je vše v pořádku, takže konečně jedeme.“

Martin Prokop (startovní číslo 18, Suzuki Ignis S1600):
„Nejhorší to bylo po startu. Fakt těžké. Pak už to docela šlo.“

Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
Poznámka: přijel s defektem levého předního kola. „Udělali jsme defekt asi v půlce vložky. Je to smůla.“

Michal Kosciuszko (startovní číslo 20, Suzuki Ignis S1600):
„Celá erzeta je vedena v lese, opravdu těžké.“

Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR):
„Defekt jsme chytli asi v půlce.“

Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Poznámka: Přijel unavený z rychlostky a nemluvil.

Georgi Tanev (startovní číslo 24, Subaru Impreza STi):
„Museli jsme v průběhu zkoušky zastavit a měnit pravé přední kolo.“

Petr Poulík (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Konec už je dost rozbitý, je to hrozné.“

Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car):
„Promiňte, teď nemám náladu.“

Roman Odložilík (startovní číslo 30, Renault Clio S1600):
Poznámka: Defekt levého předního kola, neměl náladu se bavit.

Jan Štěpánek (startovní číslo 32, Subaru Impreza STi):
„Jede mi to chvílemi na tři válce, něco není v pořádku.“

Zdeněk Vlček (startovní číslo 33, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Defekt jsme chytli na výjezdu po Pindule z lesa.“

Vladimír Barvík (startovní číslo 34, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„V půlce vložky je přímo v zatáčce rantl jak sviňa. Najeli jsme do něho a udělali jsme levé přední kolo, které jsme museli v průběhu měnit. Je tam hrozně vytahaný nepořádek.“

Jan Jelínek (startovní číslo 48, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Měli jsme defekt levého předního kola, které jsme na trati museli vyměnit. Na cestě je příliš moc kamení.“

Ludvík Otto (startovní číslo 38, Subaru Impreza STi):
„Museli jsme v servise měnit turbo a zadní diferenciál, proto jsme se tak zdrželi. Fouká nám to pořád malý tlak a auto nejede.“

Jiří Volf (startovní číslo 53, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Nyní to bylo dobrý. Na rozdíl od vozu WRC si zvykám na auto, které nebrzdí. Defekt jsme chytli na minulém průjezdu, ale nastěstí kolo vydrželo až do cíle.“

Vojta Houska

20.8.2005 9:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist