Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 2

Pindula (délka 18,77 km)

Sobota 20. srpna 2005 – 9:33 hodin

Hned první rychlostní zkouška sobotní etapy řádně zamíchala s celkovým pořadím. Úřadující mistr Evropy a loňský vítěz Barum rally Zlín Francouz Simon Jean-Joseph (Renault Clio S1600) se ocitl mimo trať a do cíle dojel se ztrátou více než tři a půl minuty na Martina Prokopa (Suzuki Ignis S1600). Jean-Joseph ztratil šanci bojovat o celkové prvenství. Na druhém místě za Prokopem dokončil náročný rychlostní test další český jezdec Miroslav Cais (Mitsubishi Lancer EVO VII), třetí dojel Ital Giandomenico Basso (Fiat Punto S1600). Do vedení po druhé erzetě se dostal překvapivě Prokop, druhý je se ztrátou 3,9 sekundy Ital Renato Travaglia (Renault Clio S1600), třetí jeho krajan Basso, který ztrácí 4,3 sekundy.

Simon Jean-Joseph (startovní číslo 1, Renault Clio S1600):
„Šli jsme mimo trať a hodně jsme ztratili. Ale kde to bylo, to už nevím.“

Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600):
„Sorry, no comment…“

Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600):
„První RZ byla OK, měli jsme ale malé problémy s brzdami.“

Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Promiňte, teď ne.“ Poznámka: Komunikoval se spolujezdcem Filipem Schovánkem.

Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Je to náročné, velice namáhavé. Krizové místo nebylo žádné.“

Jozef Béreš jr. (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi):
„Soutěž je dlouhá, jeli jsme proto v pohodě a opatrně. Ale je to náročné.“

Josef Peták (startovní číslo 8, Renault Clio S1600):
„Je to těžké, ale krize žádná.“

Tibor Cserhalmi (startovní číslo 9, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Bylo to dobré, je třeba se rozjet a pak to půjde.“

Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
„RZ byla OK, ale je to dost těžké a docela dlouhé takto po ránu.“

Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Byla to na rozjetí teda hodně těžká zkouška.“

Michal Solowow (startovní číslo 12, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Komunikoval se spolujezdcem.

Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
Přijel celý od bláta, ale vysmátý. – „Vyletěli jsme na Pinduli z trati, bylo to ke konci ve sjezdu.“

Vojtěch Štajf (startovní číslo 15, Subaru Impreza STi):
„Měli jsme tady dvě krize, musíme změkčit podvozek, máme ho moc tvrdý.“

Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
Komunikoval se spolujezdcem.

Jan De Winkel (startovní číslo 17, Renault Clio S1600):
„Velice obtížné. Velmi ..“.

Martin Prokop (startovní číslo 18, Suzuki Ignis S1600):
„Hodně to klouže, hodně. Ale jedeme, co to jde.“

Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
„Je to na houby, udělali jsme hodiny a nemohli jsme se obrátit.“

Michal Kosciuszko (startovní číslo 20, Suzuki Ignis S1600):
„Trať OK. Auto už je taky v pořádku.“

Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR):
„Je to těžké, ale jedeme co to jde. Nějak to dopadne. Pohoda.“

Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Je to opravdu těžké, fakt dost nářez! Hodně vyčerpávající.“

Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Nó, …… zvykáme si. Pořád je se co učit.“

Georgi Tanev (startovní číslo 24, Subaru Impreza STi):
„OK, no problem.“

Jan Votava (startovní číslo 25, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Jeli jsme až vzadu, teď se rozjíždíme. Udělali jsme dost chyb, tak to teď snad bude lepší.“

Petr Poulík (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Moc těžké.“

Roman Odložilík (startovní číslo 30, Renault Clio S1600):
„No hrůza, strašně to klouže. Byl jsem venku ve sjezdu z Pinduli.“

Vladimír Barvík (startovní číslo 34, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Toto, že bylo nejtěžší? Jo, je to dobré.“

Daniel Landa (startovní číslo 35, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Jelo se mi blbě!“

Jiří Volf (startovní číslo 53, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Včera jsme měli prasklý zadní diferák, ale dnes už je to opravené. Tak zatím jedeme v pohodě, auto snad vydrží.“

Zdenda Balcar

20.8.2005 1:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist