Mitsubishi bude v dobré formě

Pasivní diferenciál používalo už během letošní sezóny.

Harri Rovanpera, který je pilotem vozu Mitsubishi, je toho názoru, že Japonský tým je díky provedení významných změn během roku 2005 s vozem, který je základem specifikace 2006, ideálně připraven do své po letech nejlepší sezóny. Letošní Lancer odjel většinu sezóny s pasivním diferenciálem, jenž bude od příštího roku povinný. I kdyř na začátku sozóny v Mitsubishi s aktivním diferenciálem krátce koketovali, veškeré jeho vývoje ustaly přesně ve chvíli, kdy FIA oznámila, že od roku 2006 se bude používat pouze pasivní varianta. Rovanpera, který je jedním z adeptů na místo v Mitsubishi, je toho názoru, že stáj má nyní ve znalosti pasivních diferenciálů výhodu.  „Myslím, že budeme mít v roce 2006 dobrou pozici, protože již několikrát jsme s vozem pro příští rok, který má plně mechanický diferenciál, jeli a zůstali jsme konkurenceschopní,“ řekl Harri Rovanpera. „Z vozu a týmu mám teď dobrý pocit a druhé místo v Austrálii to vše podtrhlo. V příštím roce bychom měli mít dobrou pozici.“

Vojta Houska

25.11.2005 10:55
Více o tématu: Mitsubishi

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist