Mitsubishi bude v dobré formě

Pasivní diferenciál používalo už během letošní sezóny.

Harri Rovanpera, který je pilotem vozu Mitsubishi, je toho názoru, že Japonský tým je díky provedení významných změn během roku 2005 s vozem, který je základem specifikace 2006, ideálně připraven do své po letech nejlepší sezóny. Letošní Lancer odjel většinu sezóny s pasivním diferenciálem, jenž bude od příštího roku povinný. I kdyř na začátku sozóny v Mitsubishi s aktivním diferenciálem krátce koketovali, veškeré jeho vývoje ustaly přesně ve chvíli, kdy FIA oznámila, že od roku 2006 se bude používat pouze pasivní varianta. Rovanpera, který je jedním z adeptů na místo v Mitsubishi, je toho názoru, že stáj má nyní ve znalosti pasivních diferenciálů výhodu.  „Myslím, že budeme mít v roce 2006 dobrou pozici, protože již několikrát jsme s vozem pro příští rok, který má plně mechanický diferenciál, jeli a zůstali jsme konkurenceschopní,“ řekl Harri Rovanpera. „Z vozu a týmu mám teď dobrý pocit a druhé místo v Austrálii to vše podtrhlo. V příštím roce bychom měli mít dobrou pozici.“

Vojta Houska

25.11.2005 10:55
Více o tématu: AustrálieMitsubishi

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist