Karel Trojan z INA Croatia Delta

Rychlostní zkoušky zde jsou opravdu nádherné.

Všechny české posádky dorazily do jednoho hotelu v Zagrebu (kde měly od pořadatele zajištěné ubytování) již v pondělí večer. Jedinou vyjímkou byl Václav Arazim, který díky drobným zdravotním problémům přijel až v úterý večer. (U pořadatelů jsme Vaškovi domluvili individuální časový harmonogram pro seznamovací jízdy). Před mým odjezdem z Brna mě však naštěstí napadlo podívat se na místní předpověď počasí, která nevypadala vůbec přívětivě. Rychle jsem tak volal Karlovi, ať přezuje tréninkové auto ze slicků na sériové (mokré) pneu. Bohužel pro nás se předpověď zcela naplnila. Pršet začalo již cestou, doslova lilo celou noc i celé úterý. Na vlastní oči jsme viděli, jak se řeky a říčky (včetně zagrebské Sávy) začínají pomalu ale jistě vylévat ze svých břehů. Objevují se také lokální sesuvy půdy a na erzetách začínají přibývat veliké kameny, které se z prudkých svahů uvolnily. Dnes ráno bylo polojasno a tak to vypadá, že se počasí umoudřilo. Doufám jen, že voda v kraji i na rychlostních zkouškách nenapáchá výraznější škody. Včera jsme se s ostatními sešli okolo sedmé hodiny ranní na snídani a poté jsme se odjeli zaregistrovat do místního autoklubu v centru Zagrebu. Tím „my„ myslím žluté Evo 7 s Karlem Trojanem, červené Evo 9 s Václavem Pechem a malé červené Punto s Vojtou Štajfem, který mimochodem do Zagrebu přiletěl letadlem a zde si tohoto Fiata vypůjčil. V samotném Zagrebu jsme pak zápasili nejen se zacpanými ulicemi, ale i šíleným systémem jednosměrek. Přes všechny útrapy jsme se však nakonec do autoklubu dostali, zaregistrovali se a vyrazili na vložky.Rychlostní zkoušky zde jsou opravdu nádherné; nemluvě o pověstných chorvatských klouzavých asfaltech. Hodně mi připomínají rychlostky v Itálii, kde je spousta zatáček a žádné rovinky. Trochu nešťastné se nám však zdá spojení druhého a třetího testu, kdy mezi cílem RZ 2 (15 km) a startem RZ 3 (21 km) je cca 400 m!!!! Auta, ale hlavně brzdy se tak vůbec neochladí. Obzvlášť tady litujeme, že se nám ještě nepodařilo na Lancera sehnat veliké brzdy, protože např. RZ 8 je 10 km závod do vrchu ze Zagrebu do skoro 1000 m n.m., poté se zkouška láme a následuje cca. 10 km sjezd dolů zpět do Zagrebu. Včera jsme zvládli projet dvakrát RZ 1,2,3 a RZ 8,9,10 jen jednou. Do hotelu jsme přijeli přibližně o půl deváté večer a všichni jsme doslova padli do postele. Dnes jsme měli na programu druhé a třetí průjezdy a v podvečer nás ještě čeká trénink městské okruhové RZ 7. Hlavně doufáme, že se již počasí umoudří.Z INA Croatia Delta Rally Vás zdraví Petr Řihák s Karlem Trojanem

Michael Daněk

31.5.2006 7:55
Více o tématu: autobrzdy

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist