I press car Loprais Tatra Teamu prošel přejímkami

Karel Loprais potkával během přejímek spousty dávných známých.

Nejen obě kanárkově žluté tatry, ale i náš novinářský Nissan Navara podléhá technickým přejímkám a musí splňovat požadavky pořadatelů, ať už povinnou výbavou (ochranný rám, osvětlení, vyjížděcí plechy, lopaty, náhradní kola, příprava na elektronické sledovací systémy, bezpečnostní sedačky) nebo homologací. Karel Loprais potkával během administrativních přejímek spousty dávných známých (třeba známý belgický harcovník Guy Colsoul, jinak uznávaný úpravce motorů Mitsubishi, jehož syn startuje jako navigátor Gerarda de Rooye), slečnám od A.S.O. u přepážek vyřizoval srdečné pozdravy od Josefa Kaliny a občas narážel na nechápavé obličeje, proč nesedí za volantem kamionu (šéfkomisař FIA pro trucky Fabien Calvet: pane Lopraisi, to nemyslíte vážně!). Celkově vzato je ovšem přejímka pro posádku press caru jednodušší. Komisaři nejsou tak důslední při kontrole homologace ani bezpečnostní výbavy. A moje maličkost si alespoň mohla vyzkoušet, co tahle kratochvíle, na kterou padla většina odpoledne, obnáší.V jednom však budeme mít proti asistenčním kamionům výhodu: po celou dobu závodu máme předepsánu maximální rychlost 120 km/h, zatímco asistenční trucky mohou jet jen devadesátkou. Číslo 928 je na dveřích stříbrné navary nalepeno, můžeme vyrazit…

Michael Daněk

5.1.2007 2:10

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist