Hlasy jezdců po RZ 6 Šumburk

Václav Arazim: "Už to není tak hrozné, jako to bylo ráno."

Po šesté rychlostní zkoušce se situace v čele soutěže zdramatizovala, když náskok vedoucího Martina Prokopa stáhl Václav Pech, který se mezitím probojoval na druhou příčku před Vladimíra Barvíka, na pouhých 10,4 sekundy. Vojtěch Štajf (Subaru Impreza STi): „Od shakedownu máme problémy s elektrikou a ještě jsme to nedokázali vyřešit. Problém je v kabeláži elektroinstalace a náš anglický inženýr na tom stále pracuje. Doufám, že se najde problém, protože nám tak neustále hrozí poškození motoru, který pochopitelně stále nepracuje na správný výkon.“Václav Pech (Mitsubishi Lancer Evo IX): „Nemáme vůbec žádný problém a na páté i šesté zkoušce jsme se soustředili na zkrácení náskoku Martina Prokopa. To se nám podařilo a teď čekáme, co na to odpoví Martin. Na jednu stranu, on neboduje do celého seriálu mistrovství republiky, ale to neznamená, že bychom ho nechtěli porazit a vyhrát tuhle soutěž.“ Václav Arazim (Mitsubishi Lancer Evo IX): „Už to není tak hrozné, jako to bylo ráno a po tom začátku jsem dokázal zrychlit. Jenomže stále se potýkáme s následky toho, že jsme museli psát rozpis v rychlosti do padesáti kilometrů a v rychlých zatáčkách si nevěřím, zda to můžu podržet. Navíc, v tréninku se člověk díval více na tachometr než, aby se věnoval rozpisu. Josef Peták (Renault Clio S1600): „Trochu jsme změkčili nastavení. Je to lepší, ale stále nám uskakuje zadek, tak to musíme zase upravit. Trať je hrozně různorodá, a tak je problém se trefit do správného nastavení. Navíc jsem na šesté erzetě udělal hodiny“. Martin Prokop (Citroen C2 S1600): „Daří se nám držet správné nasazení, což je dobře a myslím, že rychleji to už asi nepůjde. Jedu dost agresivně, což odnášejí gumy, takže to naše tempo nebylo takové jako zkraje dnešního dne. Každopádně opět vyzkoušíme jiné nastavení.“ Karel Trojan (Mitsubihi Lancer Evo VII): „Měnili jsme kompletně všechny brzdy. U těch, které jsme tam měnili předtím praskali šrouby a začaly vibrovat kotouče. A když nevěřím brzdám, tak pochopitelně nemůžu jet naplno.“ Patrik Flodin (Subaru Impreza STi): „Všechny zkoušky jsou pro nás nové, a tak se je stále učím. Myslím, že nám to i docela jde. Tratě jsou docela těžké a musím říci, že mě překvapuje hodně diváků, kteří jsou kolem tratí na rychlostních zkouškách.“ Zdeněk Vlček (Mitsubishi Lancer Evo VII): „Všechno je pořád špatné, nemůžu se vůbec dostat do tempa. Jsem docela nahecovaný na tuhle soutěž, ale člověk po tom tréninku neví, co to s ním na trati dělá, když letí o sto nebo sto dvacet kilometrů rychleji.“ Jindřich Štolfa (Fiat Punto S1600): „Je tady klasický profil erzet. Střídají se povrchy, jejich kvality, mění se šířka cest, po kterých se jede. Lítá se nahoru nebo dolů, vždycky svižně, ale nikdy ne až zbytečně rychle. Pro mě je to ale jednorázová záležitost, Bohemku jsem nemohl odříci.“ Daniel Běhálek (Subaru Impreza STi): „První dvě zkoušky se nám povedly, ale na dalších dvou jsme udělali n_kolik chyb a jednou jsme se otáčeli do protisměru. Nedávno jsem přešel na desítkový rozpis a ještě ho nemám plně zažitý. Teď vyzkoušíme matadory a uvidíme, co to udělá.“

Zdenda Balcar

16.7.2006 1:55

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist