Hlasy jezdců po RZ 3 Sychrov

Václav Pech: "Jel jsem trochu více opatrně než bych chtěl."

Rychlostní zkouška Sychrov – Malá Skála (28,42 km) patří mezi nejdelší rychlostní zkoušky ze všech letošních soutěží Global Assistance Mezinárodního mistrovství České republiky v automobilových soutěžích 2006. Výrazně teplé počasí obtížnost tohoto úseku tratě ještě umocňovalo. Svědčily o tom slova jezdců i pohled na pneumatiky a brzdy jednotlivých vozů.Vojtěch Štajf (Subaru Impreza STi): „Je hrozné vedro a díky tomu je to všechno náročné. Fyzicky a jezdecky se to dá zvládnout bez problémů, ale pořádně dostávají zabrat především gumy a brzdy, které ke konci erzety už začaly dost vadnout.“ Václav Pech (Mitsubishi Lancer Evo IX): „Jel jsem trochu více opatrně než bych chtěl, ale ze začátku je to o tom neudělat chybu. Zrychlit v dalším průběhu určitě můžeme. Všechno zatím funguje a gumy drží.“ Václav Arazim (Mitsubishi Lancer Evo IX): „Na mě jako na staršího pána je to hrozně těžké, podívejte se na mě, jak vypadám! (obličej zalitý potem a těžké dýchání potvrzovaly jezdcova slova) Od dvou třetin zkoušky mě tlačí hrudník, odstředivé síly mi dávají pořádně zabrat.“ Josef Peták (Renault Clio S1600): „Máme trochu tuhé nastavení, pokusíme se s tím něco udělat. Horko je teda pořádné.“ Aaron Burkart (Citroen C2 S1600): „Když jsem musel tvrdě na brzdy, tak auto poskakovalo po celé šířce silnice. Měli jsme trochu potíže s pneumatikami.“ (za „stopkou“ zůstal několik minut stát a kontroloval pneumatiky) Martin Prokop (Citroen C2 S1600): „V pohodě jsme se svezli, jenom mám pocit jako by nám trochu chyběl výkon motoru. Nastavení je dobré, ale chceme ho trochu pozměnit v rámci přípravy na Deutschland rallye.“ Karel Trojan (Mitsubishi Lancer Evo VII): „Všechno špatně ode mě. Nejsem si jistý, nevěřím občas rozpisu. Potřebuji získat více jistoty.“ Patrik Flodin (Subaru Impreza STi): „Musím říci, bylo to hodně dobré, místy až moc těžké. Při několika prudkých brzděních do pomalých zatáček se mi pořádně rozbušilo srdce.“ Jan Votava (Mitsubishi Lancer Evo VIII): „Je to těžký boj. Ke konci zkoušky jsem už jen těžko držel pozornost.“ Pavel Červenka (Mitsubishi Lancer Evo VIII): „Byl to pořádný záběr! A co dostávají brzdy…“ Zdeněk Vlček (Mitsubishi Lancer Evo VII): (hodně rozzlobený) „Čtyřikrát jsme mohli být v příkopě. Z té padesátikilometrové rychlosti z tréninku nám nesedí v rozpisu vůbec nic, ale bojujeme dál.“ Nor Thomas Kvam (Subaru Impreza STi) dojížděl na blinkry a spolujezdec vysvětloval, že kompletně „upekli“ brzdy. Jindřich Štolfa (Fiat Punto S1600): „Zkoušky jsou to krásné, s autem jsme se krásně svezli. Jsem ale blázen, že do toho jdu bez velké přípravy. Ale líbí se mi to.“ Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer Evo IX): „Takový čas se mi moc líbí, ani jsem ho nečekal. Kdyby to takhle šlo dál…“ Daniel Běhálek (Subaru Impreza STi): „Krásně jsme si zazávodili, bez problémů od nás i od auta. Mám radost.“ Daniel Landa (Mitsubishi Lancer Evo VII): „Bezvadný, bezvadný… Vždyť jsme dostali jenom pět sekund od Vaška Pecha. S touhle sedmičkou se o moc rychleji už jet nedá.“ Posádku Vladimír Berger a Jaroslav Jugas (Honda Civic Type-R) zdržela na trati havarovaná posádka Egon Smékal a Zuzana Chvojková (Honda Civic Type-R). Podle slov spolujezdce se zdrželi minimálně 20 až 30 sekund.

Zdenda Balcar

16.7.2006 12:50

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist