Hlasy jezdců po RZ 3 Sychrov

Václav Pech: "Jel jsem trochu více opatrně než bych chtěl."

Rychlostní zkouška Sychrov – Malá Skála (28,42 km) patří mezi nejdelší rychlostní zkoušky ze všech letošních soutěží Global Assistance Mezinárodního mistrovství České republiky v automobilových soutěžích 2006. Výrazně teplé počasí obtížnost tohoto úseku tratě ještě umocňovalo. Svědčily o tom slova jezdců i pohled na pneumatiky a brzdy jednotlivých vozů.Vojtěch Štajf (Subaru Impreza STi): „Je hrozné vedro a díky tomu je to všechno náročné. Fyzicky a jezdecky se to dá zvládnout bez problémů, ale pořádně dostávají zabrat především gumy a brzdy, které ke konci erzety už začaly dost vadnout.“ Václav Pech (Mitsubishi Lancer Evo IX): „Jel jsem trochu více opatrně než bych chtěl, ale ze začátku je to o tom neudělat chybu. Zrychlit v dalším průběhu určitě můžeme. Všechno zatím funguje a gumy drží.“ Václav Arazim (Mitsubishi Lancer Evo IX): „Na mě jako na staršího pána je to hrozně těžké, podívejte se na mě, jak vypadám! (obličej zalitý potem a těžké dýchání potvrzovaly jezdcova slova) Od dvou třetin zkoušky mě tlačí hrudník, odstředivé síly mi dávají pořádně zabrat.“ Josef Peták (Renault Clio S1600): „Máme trochu tuhé nastavení, pokusíme se s tím něco udělat. Horko je teda pořádné.“ Aaron Burkart (Citroen C2 S1600): „Když jsem musel tvrdě na brzdy, tak auto poskakovalo po celé šířce silnice. Měli jsme trochu potíže s pneumatikami.“ (za „stopkou“ zůstal několik minut stát a kontroloval pneumatiky) Martin Prokop (Citroen C2 S1600): „V pohodě jsme se svezli, jenom mám pocit jako by nám trochu chyběl výkon motoru. Nastavení je dobré, ale chceme ho trochu pozměnit v rámci přípravy na Deutschland rallye.“ Karel Trojan (Mitsubishi Lancer Evo VII): „Všechno špatně ode mě. Nejsem si jistý, nevěřím občas rozpisu. Potřebuji získat více jistoty.“ Patrik Flodin (Subaru Impreza STi): „Musím říci, bylo to hodně dobré, místy až moc těžké. Při několika prudkých brzděních do pomalých zatáček se mi pořádně rozbušilo srdce.“ Jan Votava (Mitsubishi Lancer Evo VIII): „Je to těžký boj. Ke konci zkoušky jsem už jen těžko držel pozornost.“ Pavel Červenka (Mitsubishi Lancer Evo VIII): „Byl to pořádný záběr! A co dostávají brzdy…“ Zdeněk Vlček (Mitsubishi Lancer Evo VII): (hodně rozzlobený) „Čtyřikrát jsme mohli být v příkopě. Z té padesátikilometrové rychlosti z tréninku nám nesedí v rozpisu vůbec nic, ale bojujeme dál.“ Nor Thomas Kvam (Subaru Impreza STi) dojížděl na blinkry a spolujezdec vysvětloval, že kompletně „upekli“ brzdy. Jindřich Štolfa (Fiat Punto S1600): „Zkoušky jsou to krásné, s autem jsme se krásně svezli. Jsem ale blázen, že do toho jdu bez velké přípravy. Ale líbí se mi to.“ Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer Evo IX): „Takový čas se mi moc líbí, ani jsem ho nečekal. Kdyby to takhle šlo dál…“ Daniel Běhálek (Subaru Impreza STi): „Krásně jsme si zazávodili, bez problémů od nás i od auta. Mám radost.“ Daniel Landa (Mitsubishi Lancer Evo VII): „Bezvadný, bezvadný… Vždyť jsme dostali jenom pět sekund od Vaška Pecha. S touhle sedmičkou se o moc rychleji už jet nedá.“ Posádku Vladimír Berger a Jaroslav Jugas (Honda Civic Type-R) zdržela na trati havarovaná posádka Egon Smékal a Zuzana Chvojková (Honda Civic Type-R). Podle slov spolujezdce se zdrželi minimálně 20 až 30 sekund.

Zdenda Balcar

16.7.2006 12:50

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist