Flídrova protrápená Příbram

Několikanásobné technické problémy vzaly šanci na úspěch.

Před startem v Příbrami byla posádka týmu SVC Náchod Motorsport ve svých prohlášeních skromná a pokorná. Leoš Flídr měl před tratí i soupeři náležitý respekt, který se ještě umocňoval nezkušeností s dlouhými podniky mezinárodního mistrovství ČR. Začátek soutěže ovšem přinesl poměrně dobré časy a to i přes ne zcela bezchybně fungující techniku:„Už před startem nám vypověděla službu převodovka u tréninkového Mitsubishi. A technické problémy nás až do nedělního odpoledne neopustily. Začnu popořadě. V první sekci nás u Octavie pořádně pozlobila spojka,“ poznamenává sám jezdec. Technické problémy opravdu jakoby byly virového původu a nechtěly opustit stan besedického Rextýmu. Mechanici pracovali na plné obrátky. Spojku zprovoznili, ale přesto posádka cíl prvního dne neviděla. „V opakovaných průjezdech jsme docela věřili v podstatné zrychlení. Ovšem po startu v RZ 11 se ozvala rána a přestřihl se křížový čep spojující kardanovou hřídel. Rázem bylo po boji o přední příčky,“ komentuje dál pilot. Technická závada tak rozhodla, že jsme opět přišli o možnost poměřit naši výkonnost s nejlepšími českými posádkami. Byla to smůla protože podle průběhu úvodní části soutěže to vypadalo, že pod tlak může Václava Pecha dostat právě naše Octavia WRC. A tak nám bylo líto i diváků, že přišli sice o ne zcela vyrovnaný (převaha techniky byla na naší straně) ale zajímavý souboj o čelo pořadí. Poprvé v historii týmu jsme proto využili systému SupeRally. Posádka byla zdravě nabuzena a chtěla si připsat alespoň dílčí úspěchy vítězstvím v nedělních erzetách. Ovšem technickým problémům nebyl konec. „V podstatě od první nedělní RZ nám nepracovaly aktivní diferenciály. Většina výkonu byla tak přenášena na zadní nápravu. A s tímto handicapem se nedá nejen dosahovat špičkových časů, ale bohužel ani příliš bavit diváky,“ litoval dalších problémů Leoš Flídr a pokračoval: „V posledním servisu si tak mechanici vyzkoušeli výměnu převodovky. Přesto jsme se problémů úplně nezbavili. V poslední sekci vozem otřásaly nepříjemné vibrace. Doufám, že jsme si technických problémů užili dost a že o následujícím víkendu na Labské naše Octavia bude opět v dobré formě.“

Zdenda Balcar

11.10.2006 11:20
Více o tématu: převodovka

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist