Fabia Cup – Ohlasy po Barum rally Zlín 2006

Havárie a problémy se na Barumce tentokrát nevyhnuly nikomu.

Havárie a technické problémy se na Barumce tentokrát nevyhnuly nikomu. Také proto byli jezdci Fabia Cupu po soutěži hodně skleslí, snad jen s výjimkou vítězného Sedláčka a druhého v cíli Vokála. Josef Sedláček, vítěz: Start se nám vůbec nepovedl. Hned na páteční městské rychlostní zkoušce nám praskl plastový kloubek v převodovce, museli jsme auto pořádný kus tlačit, abychom mohli do motoru. Jenže to se nelíbilo pořadatelům, tak jsme tlačili zase zpátky… Pak mi nešla otevřít kapota… Nakonec se nám podařilo zařadit a dojeli jsme do cíle, ale ztratili jsme tři a půl minuty. Nezbylo nám pak nic jiného než zatáhnout a zkusit ztrátu dohnat. Jenže před námi startoval pomalejší vůz a prakticky na každé RZ jsme ho dojížděli a než jsme se dostali před něj, museli jsme zpomalit. V neděli jsme pak zase začali zostra, ale na druhé vložce měl problémy s plynovým lankem do té doby výtečně jedoucí Bobby Mitchell, dostali jsme se do vedení a už si pozici jenom hlídali. Ještě jsme mohli zaútočit i na třetí místo ve třídě A5, ale Fabia Cup je pro nás důležitější. Zvýšili jsme náskok v celkovém hodnocení a pokud by se nám povedlo vyhrát v Třebíči, už bychom v Příbrami startovat nemuseli. Barumka byla krásná soutěž a chtěl bych poděkovat mechanikům, kteří nám auto zase skvěle připravili. Za celé dva roky, co s touhle fábií pohár jezdíme, jsme měli kvůli prasklému kloubku vůbec poprvé nějaké technické potíže. Lubomír Vokál, v cíli druhý: Barumka pro nás dopadla dobře, s druhým místem za Sedláčkem jsme pochopitelně moc spokojeni. Technika nám tentokrát fungovala výborně, ale přesto se nám problémy nevyhnuly – zbrzdila nás nejprve nehoda jiného vozu, pak pomalejší auto před námi a nakonec jsme na Pindule přehnali rychlost a ztratili asi 1:40 minuty. Druhý den se nám ale podařilo jet bez chyb a výsledek je tedy příjemný. V celkovém hodnocení se soustředíme na třetí místo, i když můžeme v případě eventuálního výpadku Levory zkusit zaútočit ještě i na druhou příčku. Dušan Lešanský: Co k tomu mám říct? Všechno špatně! Nejprve zklamal spolujezdec, pak auto a nakonec já… V pátek vyhořel navigátor, když napočítal o okruh méně. V sobotu hned při druhé vložce vypadla řadicí vidlička, museli jsme dojíždět na dvojku a pak odstoupit. V neděli jsme díky systému superrally mohli startovat, ale v předposlední vložce jsem pro změnu vybouchl já a na vodě trefil betonový kandelábr. Letošek byl katastrofální a zřejmě jsme tímhle vystoupením na Barumce tuto sezónu ukončili. Libor Šašek: Na Barumku jsme se hrozně moc těšili, je to nádherná soutěž. Očekávání jsme ale bohužel nenaplnili, soutěž se nevyvíjela podle našich představ. Páteční prolog byl ještě v pořádku, ale v sobotu jsme v jedné pasáži těsně před cílem Trojáku havarovali. Přesto, že mechanici udělali přes noc spoustu práce, auto zprovoznili a umožnili nám v neděli znovu odstartovat, zastavily nás pro změnu technické problémy. Byla to nepovedená soutěž. Mirek Levora: Moc jsme toho na Barumce neodjeli. Podle tréninku můžu říct, že tratě jsou nádherné, ale nás bohužel v soutěži hodně brzy zastavila technika… Ztratili jsme v celkovém hodnocení kontakt se Sedláčkem, ale ještě není konec letošního ročníku. To samé, co nás na Barumce, může ve zbývajících dvou soutěžích potkat i ostatní. Rozhodně neházíme flintu do žita!

Michael Daněk

30.8.2006 1:20

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist