Závodů v Evropě je podle Mosleyho pořád moc
motorsport
Do formule 1 chtějí obchodně zajímavější země.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
motorsport
Do formule 1 chtějí obchodně zajímavější země.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mosley i Eclestone by už měli jít do důchodu, každýmu je jasný, že právě Evropa je kolébkou všeho závodění a taky tady najdeme ty nejlepší okruhy viz. Spa, Nordschleife, Monza, Silverstone, Le Mans….. A teď třeba Indianapolis – humus nad humus, trať v Číně?? Bezbečná, to jo, ale to je tak vše, to samý Bahrain, teď jestli ještě přibude Island…. Docela dobrá byla i Suzuka, ale to Fiji…..
Ještě bych akceptoval Mexico, ale to je tak vše
Závěr?? Čím víc závodů v Evropě, tím líp?? A Eclestone a spol. by si to konečně mohli uvědomit. Peněz už mají dost a rozhodně nepatří mezi nejmladší.