Týmy chtějí jezdce, kterým se dá říci „řiď a buď zticha“

Villeneuve musel bojovat, aby prosadil svůj styl práce.

Hlavním důvodem, proč Jacques Villeneuve v první části sezony zaostával za očekáváním a svým týmovým kolegou Felipem Massou byla skutečnost, že inženýři Sauberu nedali na jeho technickou zpětnou vazbu.Podle slov světového šampiona z roku 1997 to poté pomohlo i Massovi samotnému.“Letos jsem v Sauberu musel hodně bojovat, abych prosadil svůj styl práce,“ řekl Villeneuve. „Je to samozřejmě lepší, tím spíš, když se některé věci aplikovaly na Felipeho auto.Jakmile tým pochopil, že důvěra v počítačová data nemůže být všechno, ale že můžeme být ještě rychlejší než jsme byli, potom jsem téměř vždy dokázal být rychlejší než můj týmový kolega ve druhé polovině sezony.Ale i v Monte Carlu, kde mě Peter Sauber kritizoval, že jsem byl příliš pomalý, byl jsem přesto rychlejší než Felipe. Týmy chtějí dvacetileté chlapce, kterým se dá říci řiď a buď zticha. Jezdci, kteří udělají jen to, co jim inženýři řeknou. Takový já nejsem.“Jacques Villeneuve podepsal smlouvu se Sauberem na dva roky, teď tým koupila automobilka BMW.

Tomáš Richtr

3.11.2005 7:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist