Trulliho motor v úsporném režimu ve druhé půlce závodu

Po Grand Prix Kanady - Toyota

Jarno Trulli (6.): „Jsem šťastný, že jsem konečně získal své první body v této sezóně. Byl to výborný závod s těžkými podmínkami a celý tým se velmi snažil. Udělali jsme vše pro to, abychom zdokonalili vůz a konečně jsme udělali velký krok vpřed v našich výkonech, zejména od té doby, co máme TF106B. Výsledky se bohužel nijak neprojevovaly kvůli některým problémům, takže tohle je skvělý výsledek pro všechny. I přesto mi dnes bohužel selhal motor, a proto jsme ho nechali běžet v úsporném režimu v druhé polovině závodu. Jel jsem naplno až do konce, protože jsem prostě nechtěl ztratit body. Vůz i pneumatiky Bridgestone byly velmi konkurenceschopné. Dokončili jsme závod a já můžu konečně oslavovat první body v roce 2006.“Ralf Schumacher (nedokončil): „Tento víkend jsem neměl vůbec štěstí. Nevyskytl se dnes žádný konkrétní problém, jen pneumatikám chyběla přilnavost. Byla to moje chyba, protože jsem si zvolil špatné pneumatiky. Bylo to riskantní a nevyplatilo se to. Byl to obtížný závod pro všechny, protože na trati bylo hodně betonových výstuží a kdykoliv jsem na ně najel se svými tvrdými pneumatikami, ztratil jsem kontrolu nad vozem. Nakonec se stalo to, co bylo nevyhnutelné – musel jsem odstavit vůz. Jsem zklamaný, protože to pro mě mohl být dobrý závod. Alespoň Jarno získal nějaké body a jeho rychlost ukázala, že jsou naše vozy v mnohem lepším stavu. Musíme se prostě vyhnout chybám. Brzy budeme v Indianapolis, tak doufám, že budeme moci odvést lepší práci a že přivezeme domů dobrý výsledek.“Tsutomu Tomita, šéf týmu: „Jsme šťastní, že Jarno konečně získal své první body v tomto roce. Šesté místo bylo odpovídající, protože závod dokončily všechny vozy, které byly na předních pozicích, a proto jsme se ujistili, že máme čtvrtý nejlepší vůz na startovním roštu. Jarnův skvělý start byl pro nás dobrou novinkou, protože v posledních závodech jsme ztratili hodně pozic. Závod i přesto nebyl jednoduchý, protože nám selhal motor a bylo důležité, aby byly v pořádku pneumatiky. Očekávali jsme nějaké poškození, a kdyby se tak stalo, přizpůsobili bychom tomu naši strategii. Bohužel po druhém výjezdu safety caru už byl o kolo pozadu, takže nemohl útočit na vedoucí jezdce. Ralf měl úplně odlišný závod a bojoval se špatnou přilnavostí pneumatik, tak jako většina vozů v dnešním horku. Snažili jsme se mu pomoci, ale ke konci jsme se rozhodli, že bude lepší vůz odstavit. Budeme muset dále zdokonalovat aerodynamiku, zavěšění kol a motor, protože se chceme dostat hodně dopředu.“

Pavla Francová

26.6.2006 9:40

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist