Teplota může být kdekoli mezi 0 a 35°C

Před Grand Prix Evropy - Toyota.

Zkušební provozRalf Schumacher: V závodě jsme se v Imole trápili, ale naše startovní pozice ukázala, že od začátku sezony jsme udělali velký krok vpřed. Naše problémy vycházely z toho, že koncept našeho vozu nedovolil pneumatikám tvrdších směsí v chladnějším počasí dostatečnou přilnavost. Tvrdě jsme však zapracovali a v Melbourne jsme sklidili první ovoce získem třetího místa. Nyní doufáme, že se nám na toto umístění podaří navázat v našem domácím závodě.

Závodění na Nürburgringu, které bývá velmi často ovlivněno počasím, jsem si vždy velmi užíval, dokázal jsem zde získat své první vítězství ve Formuli Junior a v roce 2003 se mi zde podařilo triumfovat i ve formuli 1. To, že budou na okruhu přítomni lidé z továrny, je skvělé. Jejich podpora bude velmi cenná, tak doufám, že jim dáme důvod k radosti.Jarno Trulli: Letos jsem měl doposavad v závodech jen smůlu, takže už je čas na změnu. Teď, kdy jsou problémy s nastavením vozu vyřešeny, se můžeme soustředit na posun týmu vpřed.

Počasí bude na Nürburgringu jedním z nejdůležitějších faktorů. Jsem proto rád, že jsem měl šanci tento okruh dobře poznat v dobách mého působení v německé formuli 3. Tyto zkušenosti určitě přijdou vhod při přípravě strategie a odhadu vývoje povětrnostních podmínek, tak jak se mi povedlo v roce 1999, kdy jsem zde dojel druhý.

Dosážení podobného výsledku je samozřejmě velkou výzvou. Naše forma v poslední době šla nahoru, tak se budeme snažit v tomto trendu pokračovat. Vím, že máme dobrou techniku a úspěch před mnoha lidmi z naší továrny by byl nesmírně příjemný.

Pascal Vasselon, vedoucí konstrukce a vývoje: Narozdíl od svého předchůdce Nordschleife je dnešní Nürburgring typickou tratí formule 1. V opotřebování pneumatik, zátěži brzd a přetížení se řadí mezi průměrné.

To co však letos bude obzvlášť obtížné, je počasí. Je téměř ještě začátek roku a v květnu se na tomto místě může stát téměř cokoli – může být jasno, pršet, případně dokonce i sněžit! Ráno se vzbudíte a teplota se může pohybovat kdekoliv mezi nulou a 35 stupni.

Musíme si na to tedy dávat pozor a ujistit se, že budeme připravení na jakoukoliv možnost, obzvláště co se pneumatik týče. Minulý týden jsme strávili testováním pneumatik a nových součástek na okruhu Paul Ricard. Hlavně výběr pneumatik nám pak zvyšuje sebejistotu, že dokážeme reagovat na jakékoliv podmínky, které nás mohou čekat

Michal Mikoláš

29.4.2006 10:20

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist