Teplota může být kdekoli mezi 0 a 35°C

Před Grand Prix Evropy - Toyota.

Zkušební provozRalf Schumacher: V závodě jsme se v Imole trápili, ale naše startovní pozice ukázala, že od začátku sezony jsme udělali velký krok vpřed. Naše problémy vycházely z toho, že koncept našeho vozu nedovolil pneumatikám tvrdších směsí v chladnějším počasí dostatečnou přilnavost. Tvrdě jsme však zapracovali a v Melbourne jsme sklidili první ovoce získem třetího místa. Nyní doufáme, že se nám na toto umístění podaří navázat v našem domácím závodě.

Závodění na Nürburgringu, které bývá velmi často ovlivněno počasím, jsem si vždy velmi užíval, dokázal jsem zde získat své první vítězství ve Formuli Junior a v roce 2003 se mi zde podařilo triumfovat i ve formuli 1. To, že budou na okruhu přítomni lidé z továrny, je skvělé. Jejich podpora bude velmi cenná, tak doufám, že jim dáme důvod k radosti.Jarno Trulli: Letos jsem měl doposavad v závodech jen smůlu, takže už je čas na změnu. Teď, kdy jsou problémy s nastavením vozu vyřešeny, se můžeme soustředit na posun týmu vpřed.

Počasí bude na Nürburgringu jedním z nejdůležitějších faktorů. Jsem proto rád, že jsem měl šanci tento okruh dobře poznat v dobách mého působení v německé formuli 3. Tyto zkušenosti určitě přijdou vhod při přípravě strategie a odhadu vývoje povětrnostních podmínek, tak jak se mi povedlo v roce 1999, kdy jsem zde dojel druhý.

Dosážení podobného výsledku je samozřejmě velkou výzvou. Naše forma v poslední době šla nahoru, tak se budeme snažit v tomto trendu pokračovat. Vím, že máme dobrou techniku a úspěch před mnoha lidmi z naší továrny by byl nesmírně příjemný.

Pascal Vasselon, vedoucí konstrukce a vývoje: Narozdíl od svého předchůdce Nordschleife je dnešní Nürburgring typickou tratí formule 1. V opotřebování pneumatik, zátěži brzd a přetížení se řadí mezi průměrné.

To co však letos bude obzvlášť obtížné, je počasí. Je téměř ještě začátek roku a v květnu se na tomto místě může stát téměř cokoli – může být jasno, pršet, případně dokonce i sněžit! Ráno se vzbudíte a teplota se může pohybovat kdekoliv mezi nulou a 35 stupni.

Musíme si na to tedy dávat pozor a ujistit se, že budeme připravení na jakoukoliv možnost, obzvláště co se pneumatik týče. Minulý týden jsme strávili testováním pneumatik a nových součástek na okruhu Paul Ricard. Hlavně výběr pneumatik nám pak zvyšuje sebejistotu, že dokážeme reagovat na jakékoliv podmínky, které nás mohou čekat

Michal Mikoláš

29.4.2006 10:20

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist